Apacer compact flash kort?
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 06-07-02 19:51

Hej gruppe.

Er der en der har erfaring med dette kort med hensyn til om det er et ok
kort?

Mvh. Lars.

Fra : Nick

Dato : 07-07-02 08:14

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en der har erfaring med dette kort med hensyn til om det er et ok
> kort?

Jeg har solgt en del Apacer-kort gennem årene, og de lå blandt de fabrikater
der havde den laveste RMA-procent. Så de er ganske udmærkede. Men i det hele
taget er der ikke store forskelle på CompactFlash-kort, hvis man altså ikke
lige har et dejligt spejlrefleks med digi-bagstykke, som kan presse kortene
godt ud i kanten af deres formåen. Så er det vigtigt at man kende
controller-fabrikatet/modellen og hastigheden på RAM'erne.

Men til alle de almindelige digitale kameraer, har det altså ikke den store
betydning.

Nu er der nok nogle der vil brokke sig og fortælle om deres XYZ-kamera der
kan det hele på den halve tid og dobbelt så meget om søndagen, men jeg taler
ud af erfaring fra salg af de fleste mærker, så deeet...

/Nick

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 07-07-02 09:10

Tak for svaret. Har bestilt et.