x-eudora-setting
Fra : Anders Krøyer

Dato : 06-07-02 14:24

jeg er blevet lidt nysgerrig på mulighederne med x-eudora-settings og
har kigget på den Morten beskrev i en tidligere tråd nemlig
<x-eudora-setting:251> til html visning, men hvad skriver jeg i værdien
når dialogboxen er åben ? et y for yes eller sætter man
<x-eudora-setting:251> ind , jeg har tjekket hos eudora men fandt ikke
en ordentlig forklaring, jeg fik hentet listen over muligheder , og de
er jo mange, men hvordan gør man egentlig?

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-07-02 17:20

On Sat, 06 Jul 2002 15:24:12 +0200, Anders Krøyer <bassballs@mac.com> wrote:
> [...]
> en ordentlig forklaring, jeg fik hentet listen over muligheder , og de
> er jo mange, men hvordan gør man egentlig?

åben text filen i eudora og æble klik på den setting du ønsker at
modificere.

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Anders Krøyer

Dato : 07-07-02 12:26

In article <na57ga.g02.ln@g4.reippuert.dk>,

> åben text filen i eudora og æble klik på den setting du ønsker at
> modificere.

så langt så godt men i dialogboxen der kommer frem hvad skal jeg skrive
der, hvis vi holder os til <x-eudora-settings:251> det er det jeg ikke
lige kan gennemskue.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-07-02 12:36

On Sun, 07 Jul 2002 13:25:58 +0200, Anders Krøyer <bassballs@mac.com> wrote:

> så langt så godt men i dialogboxen der kommer frem hvad skal jeg skrive
> der, hvis vi holder os til <x-eudora-settings:251> det er det jeg ikke
> lige kan gennemskue.

Hvad står der i dialog boxen? og i forklaringen til x-setting:251? Jeg
bruger ikke længere selv Eudora. Normalt skal man skrive 0 eller 1. 0
for ikke at modificere og 1 for at modificere.