myg
Fra : Dennis Petersen

Dato : 06-07-02 11:10

hej i gruppen

jeg er en fyr på 20 år og jeg suger myggestik til mig nogle der har nogle
råd til hvordan jeg slipper for dem.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 06-07-02 11:25

"Dennis Petersen" <g-lock@g-lock.dk> wrote in message
> hej i gruppen
>
> jeg er en fyr på 20 år og jeg suger myggestik til mig nogle der har nogle
> råd til hvordan jeg slipper for dem.

---
Hejsa.

Jeg har hørt at hvis man spiser en del hvidløg så får man ikke det
skrækkelige kløende myggestik.

/Helle

Fra : Bjarne Krog

Dato : 06-07-02 11:25

On Sat, 6 Jul 2002 12:09:35 +0200, "Dennis Petersen"
<g-lock@g-lock.dk> wrote:

>hej i gruppen
>
>jeg er en fyr på 20 år og jeg suger myggestik til mig nogle der har nogle
>råd til hvordan jeg slipper for dem.

Ikke hvordan du slipper for myggene, for hvis der var ville vedkomende
MEGET hurtigt blive millionær

Men kløen kan du fjerne med molkosan
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 06-07-02 11:54

> jeg er en fyr på 20 år og jeg suger myggestik til mig nogle der har nogle
> råd til hvordan jeg slipper for dem.

Hejsa

Jeg har selv haft meget glæde af min hjemmelavede myggeolie.
Æterisk rosmarin og pebermynte olie blandes i en bæreolie (som mandel,
tidsel ect.)
Ca. 5 dråber af hver til 10 ml. bæreolie.

Æteriske olier kan normalt købes i matas ell. lign. eller på
www.urtegaarden.dk. Sørg for at det er de rene æteriske olier og ikke en
parfumeolie. Der skal stå 100% æterisk på flasken.
10 ml. rosmarin ell. pebermynte olie koster nok omkring 20-30 kr. flasken.

Pia

Fra : Mogens Henckel

Dato : 06-07-02 14:33

Hejsa
Jeg har lige læst i "I Form" at B1 vitamin skulle kunne klare dette.
Vitaminen lugter på en måde som myggene ikke kan lide !

mvh
Mogens

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-07-02 23:27

In article <3d26c1d7$0$12673$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Dennis Petersen" <g-lock@g-lock.dk> wrote:

> hej i gruppen
>
> jeg er en fyr på 20 år og jeg suger myggestik til mig nogle der har nogle
> råd til hvordan jeg slipper for dem.

Der er mange gode råd. Det bedste er at være sammen med nogle der er
bedre til at tiltrække dem :) Drik rigeligt med vand i løbet af dagen,
så skal du af med færre affaldstoffer gennem huden / sveden.

Jeg kan ikke huske om gammel dansk tager myg. Men de holder skovflåt væk.

Fra : Zenia Jenny

Dato : 09-08-02 11:21

"Dennis Petersen" <g-lock@g-lock.dk> wrote in message

> hej i gruppen
>
> jeg er en fyr på 20 år og jeg suger myggestik til mig nogle der har nogle
> råd til hvordan jeg slipper for dem.

Brug noget deodorant stick på dig inden du går i seng.

Det afholder myg fra at stikke dig. Myg kan ikke lide dufte