Bod på Roskilde Festival (OT)
Fra : / / dentro / /

Dato : 05-07-02 14:32

Er der nogen der ved hvem der havde boden ved hvid scene, hvor de
solgte hjemmelavede milkshakes? Jeg mener det var en eller anden
badeklub, men jeg ved ikke hvilken.

/ / dentro / /
ICQ 33379605

Fra : Andrew

Dato : 06-07-02 14:47

> Er der nogen der ved hvem der havde boden ved hvid scene, hvor de
> solgte hjemmelavede milkshakes? Jeg mener det var en eller anden
> badeklub, men jeg ved ikke hvilken.

De var gode!

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-07-02 22:35

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> De var gode!

Yep! - Jeg har en tradition med at købe mig ludfattig i dem, og så
drikke til jeg er ved at knække mig. :)

/ / dentro / /

Fra : Janus Høi

Dato : 07-07-02 23:32

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Yep! - Jeg har en tradition med at købe mig ludfattig i dem, og så
> drikke til jeg er ved at knække mig. :)

Jamen så kører du jo den officielle festival-stil.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 06-07-02 15:29

"/ / dentro / /" skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvem der havde boden ved hvid scene, hvor de
> solgte hjemmelavede milkshakes? Jeg mener det var en eller anden
> badeklub, men jeg ved ikke hvilken.

Har lige kigget i mit program, hvor der er et kort over madboderne. Der står
desværre ikke noget...

skriv evt. en e-mail til roskilde og spørg... de plejer at være gode til at
svare...

Kåre