Mexico-steder
Fra : vemrd?

Dato : 04-07-02 18:47

Findes der nogen gode websteder om Mexico: med gode rejsebeskrivelser,
alternative ruter, gode links, osv?
På forhånd tak
kps

Fra : FishOnAstick

Dato : 05-07-02 00:45

Det var lige en til mig.

Rejsebeskrivelser.dk indeholder en hel del beskrivelser fra Mexico.

Du kan finde dem på :
http://www.rejsebeskrivelser.dk/links/1000vis_af_Rejsebeskrivelser/Danske/Me
xico/

--
http://www.Rejsebeskrivelser.dk er netop kommet i en fuldstændig gennem
opdateret udgave.

---
Denne mail er scannet med AVG scanningssoftware og fundet virusfri !
Nu har vi sparet dig for at scanne din egen computer, så nu har du tid til
at
besøge http://www.Rejsebeskrivelser.dk istedet !

Fra : Gard Karlsen

Dato : 05-07-02 06:45

Hei

Jeg har lagt ut et reisebrev samt bilder på min hjemmeside fra en tur som
jeg og min kjæreste var på i mars 2000. Vi besøkte Playa del Carmen, Cancun
og områdene rundt. Adressen til hjemmesiden min er
http://donar.netpower.no/~ghk/

--
Regards
Gard