Er DDA's server nede?
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 04-07-02 12:50

Opdagede i aftes, at der pr. 28/6 er indlæst nye FT hos DDA. Men, jeg får
konstant: "siden kan ikke vises".
Har DDA et problem, eller er det her hos mig?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Michael Lund

Dato : 04-07-02 12:58

Hej Keld

Nej - Du er ikke alene.

Bare de nu ikke alle er taget på sommerferie.

mvh.
Michael Lund

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-07-02 13:19

On Thu, 04 Jul 2002 13:50:15 +0200, Kjeld Nielsen wrote:

>Opdagede i aftes, at der pr. 28/6 er indlæst nye FT hos DDA. Men, jeg får
>konstant: "siden kan ikke vises".

Det spørgsmål har i perioder været postet mange gange her i gruppen.

Hvis man kan komme ind på alle mulige andre sites, men bare ikke på
DDA's, skal der altså ikke mange hjernevindinger til at regne ud, at
det er serveren det er galt med.

>Har DDA et problem, eller er det her hos mig?

Begge dele åbenbart

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 04-07-02 15:31

Nej..

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 04-07-02 17:01

> [...]
> konstant: "siden kan ikke vises".
> Har DDA et problem, eller er det her hos mig?

Hej Kjeld!
Der er helt relevant at spørge (uanset hvad andre har skrevet i denne tråd).

Jeg har ringet til DDA, som oplyste at teknikerne ikke kan se på problemet
før i morgen.

Andre årsager til "siden kan ikke vises" kan være pres på DDA, når der lige
er lagt nye FT´er ud.

Jeannie Kristensen
http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/slaegt/default.htm
(opdateret 24. maj 2002)

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-07-02 17:20

On Thu, 4 Jul 2002 18:01:26 +0200, Familien Kristensen wrote:

>"Kjeld Nielsen" <kjeldn@ddf.dk> skrev i en meddelelse

>Hej Kjeld!
>Der er helt relevant at spørge (uanset hvad andre har skrevet i denne tråd).

Nå, jamen det synes jeg altså ikke! Det er helt irrelevant med tråde
om hvorvidt DDA, Ellis Island, Mormonbasen og alle mulige andre er
nede eller oppe i øjeblikket.

Og folks problemer med deres udbydere hører heller ikke hjemme her. Om
X kan modtage binær-gruppen eller ej og om der mangler et antal indlæg
på f.eks. TDC's newsserver, er et problem udelukkende mellem personen
og udbyderen.

Vi andre kan ikke hjælpe med noget som helst og ingen bliver beriget
eller klogere af, at nogen bekræfter eller afkræfter hisset eller
hint.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 04-07-02 17:23

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
KLIP
> Vi andre kan ikke hjælpe med noget som helst og ingen bliver beriget
> eller klogere af, at nogen bekræfter eller afkræfter hisset eller
> [...]

Hej Kurt!
Så vidt jeg husker er du en af fortalerne for at "folk" uden interesse for
et emne, bare kan springe det over.

Overskriften er jo ikke til at tage fejl af?

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-07-02 19:11

Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> svarede:

Og Familien Kristensen giver igen med følgende duplik:

>Så vidt jeg husker er du en af fortalerne for at "folk" uden interesse for
>et emne, bare kan springe det over.
>
>Overskriften er jo ikke til at tage fejl af?

Jeg må modstræbende kvittere for din skarpsindige iagttagelse, men som
en god socialdemokrat (det skriver jeg bare for at drille
socialdemokraterne), vil jeg stædigt fastholde min oprindelige kritik.
Om allehånde servere er oppe eller nede er i bedste fald ligegyldigt -
i værste fald off-topic og derfor ikke tilladt i denne gruppe.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 05-07-02 03:58

> Og Familien Kristensen giver igen med følgende duplik:

Uanset om Kurt er Socialdemokrat, sur eller ej, så må man bøje sig for det
helt korrekte i hans udsagn - logisk set er der ingen der kan svare på
spørgsmålet om denne eller hin tjeneste er aktiv eller ej - det kan kun
blive til det kvalificerede gætteri, som spørgeren selv kan foretage - hvis
denne giver sig tid til at bruge et kort øjebliks tankevirksomhed.

Problemet er jo ikke at der er en enkel der forespørger, men at det er et
evigt tilbagevendende emne, som det stærkt voksende deltagerantal i gruppen
multiplicerer med tomme, enslydende og dermed ganske overfødige svar på -
det man kun kan gisne om.

Det kan være det opfattes som "hyggeligt", men det er bare støj
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
genealogi@kulturel.dk [2100]

Fra : Michael Lund

Dato : 04-07-02 19:05

Jeg troede godtnok ikke det var så surt at Kurt

Mic

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 04-07-02 20:38

Den 04/07-2002 klokken 13:50, skrev Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk> i
<3d243773$0$12715$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> Opdagede i aftes, at der pr. 28/6 er indlæst nye FT hos DDA. Men, jeg
> får konstant: "siden kan ikke vises".
> Har DDA et problem, eller er det her hos mig?

Tak for svarene, også i privat mail.
Nogle kan tilsyneladende se siderne, - andre kan ikke.

Nu har jeg sendt den fulde fejlrapport til DDA's webmaster.

M.h.t. Kurt Hansens svar:
Jeg har altid kun set saglige og relevante svar fra Kurt her i gruppen.
Derfor virkede hans spydige bemærkninger ekstra sårende på mig.
Men, nu vil jeg holde næsen for mig selv, og fremover nøjes med at læse
her i gruppen.

Derfor EOD herfra.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Kurt Hansen

Dato : 05-07-02 07:16

On Thu, 04 Jul 2002 21:38:26 +0200, Kjeld Nielsen wrote:

> [...]
>Derfor virkede hans spydige bemærkninger ekstra sårende på mig.
> Men, nu vil jeg holde næsen for mig selv, og fremover nøjes med at læse

Det var dæleme ikke meget der skulle til.

Nu har insekter og reptiler overlevet i millioner af år.
Meteornedslag, oversvømmelser, vulkanudbrud, klimaændringer og
atombomber og anden menneskelig destruktiv adfærd i alle afkroge af
denne klode, og så bryder hele din verden sammen, bare fordi du får et
lille rap over næsen. Hvor ynkeligt, men det er selvfølgelig din egen
beslutning.

Kurt Hansen

Fra : Kai Eskildsen Møller

Dato : 05-07-02 09:12

og så bryder hele din verden sammen, bare fordi du får et
> lille rap over næsen. Hvor ynkeligt, men det er selvfølgelig din egen
> beslutning.
>
> Kurt Hansen

Jeg husker Kurt Hansen selv ville forlade denne gruppe engang han selv fik
en over næsen.
Og han kan svare igen på dette eller lade være. Jeg er også (næsten)
degraderet til bare en læser af gruppen

Kai

Fra : Bent Fleron

Dato : 05-07-02 12:14

"Kai Eskildsen Møller" <kem@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv fik en over næsen.
> Og han kan svare igen på dette eller lade være. Jeg er også (næsten)

Og så er Kurt Hansen endda selv ofte off-topic - læs blot hans sidste
indlæg.
Jeg kan da godt forstå man spørger om DDA's server er nede her i
gruppen. Mange af os er jo blot almindelige brugere så hvis noget går
galt er det første man spørger sig selv om "Hvad har jeg nu gjort
galt" - dernæst vil man spørge om andre kan læse DDA's hjemmesider. Er
svaret *Nej* ånder man lettet op.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
"Jeg ved ikke om gamle mennesker går på diskotek. Min oldemor gør i