P3 midtfyn recorderen ruller..
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-07-02 12:59

Jeg har desværre ikke tid til at lytte alt, hvad P3 sender fra festival, og
P3 leverer jo ikke just et godt overblik over, hvad de spiller, så nu har
jeg besluttet mig for at optage det hele. Så hvis P3 sender noget fedt fra
nu af har jeg formentlig optaget det.

Bare sig til, hvis der kommer nogle fede liveting, så skal jeg prøve at
grave dem frem

Mvh
Nikolaj

Fra : N/A

Dato : 06-07-02 09:18

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 06-07-02 09:18

Hejsa

Jeg var inde for at høre Baal på midtfyns torsdag aften d. 04.07.02 kl.
20.00 det var så fed en koncert, de fortalte os at de på samme tidspunkt var
i radioen, det blev jeg noet ked af at høre da jeg havde regnet med at de
spillede den koncert i weekenden..men men sådan gik det ikke.. Så hvis du
har en Baal optagelse ¨så vil jeg meget gerne have fingerne iden...

MVH
Betina
Bces@adslhome.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-07-02 13:58

Betina og Claus Ellegaard Skytte wrote:
> [...]
> havde regnet med at de spillede den koncert i weekenden..men men
> sådan gik det ikke.. Så hvis du har en Baal optagelse ¨så vil jeg

Jamen det er da helt korrekt, at de var inde i P3-teltet og spille lidt. Jeg
ligger inde med ca. et kvarters livekoncert fra teltet.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 06-07-02 15:20

> [...]
> spillede den koncert i weekenden..men men sådan gik det ikke.. Så hvis du
> har en Baal optagelse ¨så vil jeg meget gerne have fingerne iden...

Den kan ses her sammen med en del andre klip. Jeg ved ikke hvordan
kvaliteten er.
http://www.dr.dk/p3/festival/midtfyns/p3telt.shtm

/Troels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-07-02 10:59

> [...]
> havde regnet med at de spillede den koncert i weekenden..men men
> sådan gik det ikke.. Så hvis du har en Baal optagelse ¨så vil jeg

Sandelig, om ikke der er en, som har postet Baal live i P3-teltet i
dk.binaer.musik sådan lige for lidt siden. Det ser ud til at være i ogg
vorbis-format, som har det bedst med nyeste version af winamp.

/Nikolaj

Fra : Wertigo

Dato : 09-07-02 12:29

Kåre Weng Madsen <kwma00@hum.auc.dk> skrev i news:ag1v2r$i1r$1@sunsite.dk

> Hvis du eller andre har Aimee Mann fra Roskilde er jeg meget interesseret.

Var du også inde af høre det? Ganske enkelt vidunderligt!

Jeg ville meget gerne genhøre det - blot for at opleve hendes fantastiske
'Oh my God; Are you singing along?' en ekstra gang...

Sjældent (aldrig?) har jeg set så 'ægte' glædesudbrud fra ellers
professionelle musikere på scenen. Ærgeligt hun kun måtte få 5 ekstra
minutter for tørvetrillerne ved siden af scenen!

MvH Mikkel
Nys hjemvendt fra to ugers festival...