PC-mus på Amiga 2000
Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 04-07-02 09:00

Nogen der måske ved om man kan bruge en almindelig pc-mus som erstatning for
den originale mus på en Amiga 2000?
Det ser i hvert fald ud til at stikket passer.

Fra : N/A

Dato : 04-07-02 10:03

Fra : DWM

Dato : 04-07-02 10:03

"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan du ikke uden videre (er jeg næsten helt sikker på). Men du evt.
> finde en pc-mus med seriel-stik og bruge en shareware driver til at køre
> den.

Ellers kunne man jo også tage kontakt med Betafon som stadig sælger
Amiga udstyr. www.betafon.dk

>Hvis ellers Aminet findes derude endnu (prøv at søg på det i google),
> så finder du nok en der.

http://wuarchive.wustl.edu/pub/aminet/info/www/home.html

/Kenneth Iversen