2 spørgsmål
Fra : Steffen

Dato : 03-07-02 22:51

Hejsa

1.Når jeg lige har startet Windows XP op, altså kommet til skrivbordet låser
alt. Den låser _hver_ gang jeg starter den op. Dvs. at jeg skal trykke på
genstart og så vil den gerne. Nogle gange kan jeg nå at være heldig at
genstarte ved at trykke på genstart i Windows XP, andre gange ikke.
Jeg har oplevet det samme før jeg skiftede til XP, bare med Windows ME.

2. Min Logitech Cordless Optical USB mus låser også. Det sker meget tit. Det
er kun musen der låser, ikke andet. Det betyder at jeg skal pille USB
stikket ud, og putte det hen i mit andet USB stik, og så duer den
ligepludslig. Når musen plejer at låse kan jeg se i proceslinjen at der
kommer et lille ikon med et USB mærke.

Hvad gør jeg?
Begge problemer kan jeg leve med, men det er stadig ret frustrende alligevel
:o|

Her er min IRQ hvis det skulle sige noget:

IRQ 0 Systemtimer OK
IRQ 1 Standard 101/102-tastatur eller Microsoft Natural PS/2 Keyboard OK
IRQ 3 Kommunikationsport (COM2) OK
IRQ 4 Kommunikationsport (COM1) OK
IRQ 5 Creative SB Audigy OK
IRQ 6 Standarddiskettecontroller OK
IRQ 8 System CMOS/realtidsur OK
IRQ 9 Microsoft ACPI-kompatibelt system OK
IRQ 11 OHCI Compliant IEEE 1394-værtscontroller OK
IRQ 11 Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC OK
IRQ 11 VIA Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller OK
IRQ 11 VIA Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller OK
IRQ 11 VIA Rev 5 eller nyere USB-universel værtscontroller OK
IRQ 12 RADEON 8500/RADEON 8500LE OK
IRQ 13 Numerisk dataprocessor OK
IRQ 14 Primær IDE-kanal OK
IRQ 15 Sekundær IDE-kanal OK

På forhånd tak.

--
Sincerly / Mvh.Steffen

1.4 Ghz. AMD Thunderbird
512 DDR RAM Kingston ECC
Soltek 75-DRV motherboard m. VIA 266 chipset
64 MB ATi Radeon 8500 grafikkort
20 GB Seagate Harddisk
SoundBlaster Audigy lydkort
5.1 Inspire 5300 højtalere