[friluftsliv] Vandretur i Bolivia, Amazona~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-07-02 17:43

Nogen der har erfaringer med vandreture i Bolivia? Højland såvel som
Amazonas. Er også interesseret i enbefalinger af litteratur og
webressourcer.

-j

--
Hvad med en villa i Transylvanien?
http://janus.dk/malnas_bai

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 03-07-02 18:38

Prøv bogen " Lonely Planet" Bolivia, Der vil du finde alt hvad du har brug
for.
Mvh.
Kurt

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-07-02 13:45

"Kurt Jørgensen" <nancy.kurt@wanadoo.dk> writes:

> Prøv bogen " Lonely Planet" Bolivia, Der vil du finde alt hvad du
> har brug for.

Ikke helt. Bogen har jo til opgave at fortælle "alting", og kommer
derfor ikke nærmer ind på vandreture. Nævner at der er flot natur og
at man kan koble sig på forskellige guidede ture. Jeg kunne godt tænke
mig noget der går et skridt videre.

-j

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 03-07-02 21:04

Det er koldt om natten i Højlandet.

MvH Rune

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 04-07-02 12:44

> [...]
> Nogen der har erfaringer med vandreture i Bolivia? Højland såvel som
> Amazonas. Er også interesseret i enbefalinger af litteratur og

Vandreture i højlandet er en anelse problematisk. Infrastrukturen er ikke
veludviklet. Det er desuden hundekold og meget højt. Der er heller ikke
noget tilgængelig vand eller sne. Til gengæld er det fantastisk flot. Husk
dog på, at afstandene snyder. Der er ret store afstande. Jeg har ikke selv
vandret, men kun deltaget i jeepture i højlandet.

Amazonas er omvendt meget varmt, men det kender jeg ikke ret meget til. LP
er god, men nok ikke på deciderede vandreture.

Kennet