Nvidia driver og XP duer ikke. Eller Hvad?
Fra : Mckinley

Dato : 03-07-02 16:55

Hej
Jeg har haft installeret både den nyeste og næst nyeste driver fra NVIDIA
til mit geforce 2 mx400 kort, men problemet er bare at inden for en ½ time
rebooter PC'en fuldstændig tilfældigt.
Hvis jeg kører med Win XP's defaulte driver sker det ikke, men visse spil
duer ikke med denne driver.

Hvad kan man gøre?
Findes der evt. en ældre version der er mere stabil?
/Jens

Fra : Hans

Dato : 03-07-02 18:42

"Mckinley" <mckinley@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der evt. en ældre version der er mere stabil?

Har du prøvet version 23.11

mvh, Hans

Fra : [5500] Fynboen

Dato : 05-07-02 17:32

Hej

Kører med v. 2960 på GF2Pro 64MB DDR-ram
og XP (ingen problemer)
Husk at tvinge XP til at bruge den driver, ellers tager
den bare en selv.

Fynboen
Carsten Nielsen
manager@mail.tele.dk