Outlook 2000 og ferie-regel
Fra : :o\)

Dato : 03-07-02 13:56

Hejsa

Hvordan sætter jeg outlook 2000 til at sende et autosvar til alle dem der
skriver til mig, når jeg f.eks. er på ferie???

Oskar

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 14:16

skrev:

> Hvordan sætter jeg outlook 2000 til at sende et autosvar til alle
> dem der skriver til mig, når jeg f.eks. er på ferie???

Det ser ud til at du har TDC som udbyder.
Hvorfor bruger du ikke bare deres autosvar-funktion?

http://mail.opasia.dk/

http://home18.inet.tele.dk/madsen/tdc/autosvar.gif

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-02 15:40

Madsen skrev:

> Det ser ud til at du har TDC som udbyder.
> Hvorfor bruger du ikke bare deres autosvar-funktion?

Kan man være sikker på det virker
Nogen der hviskede news?

--
mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 16:03

Henning Lund skrev:

> Kan man være sikker på det virker

Nej. :)

PS. Hvad har du lavet ved dit Quotefix?
http://home18.inet.tele.dk/madsen/oe/quotefix/firkant.gif

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-02 17:20

Madsen skrev:

> PS. Hvad har du lavet ved dit Quotefix?
> http://home18.inet.tele.dk/madsen/oe/quotefix/firkant.gif

Ehhh det ved jeg skisme ikke, hvad bilder den sig nu ind?

--

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-02 17:21

Henning Lund skrev:

> --

Satans.

--

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 03-07-02 17:42

Madsen skrev:

> PS. Hvad har du lavet ved dit Quotefix?

Fra Hennings header:

"charset="Windows-1252"" = burgerfejl 40

Fy Henning, Fy!
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 17:26

Henning Lund skrev:

> Ehhh det ved jeg skisme ikke, hvad bilder den sig nu ind?

Jeg ved det desværre ikke.
Prøv evt. <news:aftg83.ls.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk>

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-02 17:37

Madsen skrev:

> Jeg ved det desværre ikke.
> Prøv evt. news:aftg83.ls.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk

Hvorfor hulen er det kun ved reply, ikke nye indlæg, gider du svare i
dk.test?

--

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 19:56

Henning Lund skrev:

> Hvorfor hulen er det kun ved reply, ikke nye indlæg, gider du svare i
> dk.test?

Hvis jeg havde en idé om hvad der var galt så ville jeg svare, men det
har jeg desværre ikke. Håber du får et brugbart svar i OE-gruppen.

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-02 20:13

Madsen wrote:

> Hvis jeg havde en idé om hvad der var galt så ville jeg svare, men det
> har jeg desværre ikke. Håber du får et brugbart svar i OE-gruppen.

Periodisk måske, eller hva?

--