AMLI: ACPI BIOS
Fra : Lars Brink

Dato : 03-07-02 14:03

AMLI: ACPI BIOS forsøger at skrive til en ugyldig IO-portadresse (0x70), som
ligger inden for det 0x70 - 0x71-beskyttede adresseområde. Dette kan
medføre, at systemet bliver ustabilt. Kontakt din systemforhandler for at få
teknisk support.

Nogen som ved hvad det er? Det er taget fra min system-log på XP prof.
Kommer ved hver opstart.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Madsen

Dato : 03-07-02 14:19

Lars Brink skrev:

[AMLI: ACPI BIOS]

> Nogen som ved hvad det er? Det er taget fra min system-log på XP
> prof. Kommer ved hver opstart.

Tjek bundkortproducents hjemmeside efter en BIOS-opdateringer.

Madsen.

Fra : Lars Brink

Dato : 03-07-02 15:37

Fandt efterfølgende dette så du havde vist ret! Mange tak!

http://www.jsifaq.com/SUBJ/tip4500/rh4563.htm