TDC News Server
Fra : Jørgen P

Dato : 03-07-02 10:17

Er alle news server ved TDC gået net.
Jeg er lidt forvirret hvor mange forskellige navne har TDC news server, jeg
bruge news.inet.tele.dk

hvor finder man fejlmeddelelserne på Opasis (fx news gruppe nede)

Jørgen

Fra : é

Dato : 03-07-02 10:23

On Wed, 3 Jul 2002 11:16:31 +0200, "Jørgen P"
<jorgen@poulsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Er alle news server ved TDC gået net.
Ja - tilsyneladende...

>Jeg er lidt forvirret hvor mange forskellige navne har TDC news server, jeg
>bruge news.inet.tele.dk

Jeg bruger den samme - den _er_ nede :-

>hvor finder man fejlmeddelelserne på Opasis (fx news gruppe nede)

http://internet.opasia.dk/driftsinformation/index.php?dogtag=ok_driftsinformation

Se meddelelse fra 1/7 kl. 14.30... (den eneste information de er
kommet med).

/Asteal

Fra : JH

Dato : 03-07-02 10:31

é wrote:

> [...]
formation

> Se meddelelse fra 1/7 kl. 14.30... (den eneste information de er

Det må altså være et gevaldigt problem de slås med hos TDC.
Sjældent at det tager 2 dage at fixe fejl.

JH

Fra : é

Dato : 03-07-02 10:33

On Wed, 3 Jul 2002 11:30:54 +0200, "JH" <nospamos@eurosport.com>
wrote:

>Det må altså være et gevaldigt problem de slås med hos TDC.
>Sjældent at det tager 2 dage at fixe fejl.
>
>JH

Det skulle man tro... mine kunder ville rive hovedet af mig, hvis jeg
skulle bruge to dage på at få en server i luften igen... Jeg troede
egentlig at TDC havde et cluster eller lignende kørende.

/Asteal

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 03-07-02 11:31

é wrote:

<snip>
> [...]
> hvis jeg skulle bruge to dage på at få en server i luften
> igen... Jeg troede egentlig at TDC havde et cluster eller

Der er en eller anden form for redundans, men det hjælper ikke
hvis der er tale om et softwareproblem, hvilket jeg tror det
er...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 03-07-02 11:45

Thomas Alexander Frederiksen <thomasaf@mail.tele.dk> writes:

>Der er en eller anden form for redundans, men det hjælper ikke
>hvis der er tale om et softwareproblem, hvilket jeg tror det
>er...

Så sammenfattende kan man konkludere, at der er tale om et
softwareproblem forårsaget af AGPs indblanden i en terror-
virksomheds selvtægtsaktion?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Jakob Schmidt

Dato : 03-07-02 12:10

Klaus Ellegaard <klaus@ellegaard.dk> writes:

> Thomas Alexander Frederiksen <thomasaf@mail.tele.dk> writes:
>
> Så sammenfattende kan man konkludere, at der er tale om et
> softwareproblem forårsaget af AGPs indblanden i en terror-
> virksomheds selvtægtsaktion?

Ja, *og* bandeord.

--
Jakob

Fra : Pnicolay

Dato : 03-07-02 12:19

**** Post for FREE via your newsreader at post.usenet.com ****

"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> skrev:

> Så sammenfattende kan man konkludere, at der er tale om et
> softwareproblem forårsaget af AGPs indblanden i en terror-
> virksomheds selvtægtsaktion?

Ifølge de sidste rygter jeg har hørt har Osama og en flok
Al Queda terrorister sprængt newsserveren i luften.
og holder nu TDC´s News Admins og nogle let påklædte damer
fra APG som gidsler i server rummet.

/Pnicolay

*** Usenet.com - The #1 Usenet Newsgroup Service on The Planet! ***
http://www.usenet.com
Unlimited Download - 19 Seperate Servers - 90,000 groups - Uncensored

Fra : Henning Lund

Dato : 03-07-02 13:09

Pnicolay skrev:

> Ifølge de sidste rygter jeg har hørt har Osama og en flok
> Al Queda terrorister sprængt newsserveren i luften.
> og holder nu TDC´s News Admins og nogle let påklædte damer
> fra APG som gidsler i server rummet.

Hmmmm nogen hviskede også noget med at Klaus Riskær var set på stedet?

--
mvh
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Chr Mygind

Dato : 03-07-02 14:30

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev
> Hmmmm nogen hviskede også noget med at Klaus Riskær var set på stedet?

Ja. Han er en af de letpåklædte damer.

/Chr

Fra : Thomas

Dato : 03-07-02 14:38

Chr Mygind wrote:

> "Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev
>
> Ja. Han er en af de letpåklædte damer.

Det vil sige at han ikke er undercover for APG ?

--
Don't waste space

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 03-07-02 13:28

In message <afujok$cce$1@sunsite.dk>
date 3 Jul, wrote a daemon named Thomas Alexander Frederiksen:

>Der er en eller anden form for redundans, men det hjælper ikke
>hvis der er tale om et softwareproblem, hvilket jeg tror det
>er...

Siden i går eftermiddags har jeg hørt ord som "lille diskproblem" og
"leverandør-tech". Mellem 15 og 16 indløb beskeden "Så, nu er den helt død"
og med den forsvandt min kilde osse.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 03-07-02 15:12

Alex Bach Andersen wrote:

<snip>
> Siden i går eftermiddags har jeg hørt ord som "lille
> diskproblem" og "leverandør-tech". Mellem 15 og 16 indløb
> beskeden "Så, nu er den helt død" og med den forsvandt min
> kilde osse.

Av!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-07-02 10:28

Jørgen P wrote:

> Er alle news server ved TDC gået net.
> Jeg er lidt forvirret hvor mange forskellige navne har TDC news server, jeg
> bruge news.inet.tele.dk

Der er også news.tele.dk og dtext.news.tele.dk.

> hvor finder man fejlmeddelelserne på Opasis (fx news gruppe nede)

http://internet.opasia.dk/driftsinformation
Men du bliver ikke meget klogere af at besøge den side. Egentligt ret
ringe i betragtning af at halvdelen(?) af newsbrugerne har fået lukket
for deres newsserver.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-07-02 18:52

Så er den Online igen ,, jeg var lige ved at få abstinenser

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 03-07-02 19:01

"Jan Rasmussen" <janras@jubiimail.dk> wrote in message
> Så er den Online igen ,, jeg var lige ved at få abstinenser

Ja, det har jeg haft allerede efter 1. døgn.) skræmmende