Audiogalaxy.com ??
Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-07-02 07:25

Hej alle

Er der nogen der ved hvorfor, man ikke kan dl fra audiogalaxy??

Sattelit ikonet er der ikke længere...

Claus

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-07-02 08:30

Claus Tersgov wrote:

> Hej alle
>
> Er der nogen der ved hvorfor, man ikke kan dl fra audiogalaxy??
>
> Sattelit ikonet er der ikke længere...

Der er vist noget med den er lukket.
http://www.riaa.com/PR_Story.cfm?id=522

Fredgaard og Fona har svjv stadig åbent

/Robert

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 09-07-02 22:17

On Wed, 03 Jul 2002 08:29:31 +0100, Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote:

>Fredgaard og Fona har svjv stadig åbent

Problemet består så i at de danske butikker har et meget begrænset udbud
i forhold til andre lande. Hurra for onlinebutikker!

Og i respons til en anden post: KaZaA har *masser* som ikke kan fås i
fona/fredgaard.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-07-02 08:48

Claus Tersgov <Clausnews@hotmail.com> scribbled:

> Er der nogen der ved hvorfor, man ikke kan dl fra audiogalaxy??

http://comon.dk/index.php?page=news:show,id=11517

Desværre. Når det gælder musik, så har AG aldrig skuffet. Alt kunne findes,
men nu er det lukket og de andre tjeneste blegner i sammenligning.

Jeg fandt meget filmmusik, bootleg og andre optagelser der ikke findes på
cd, eller er umuligt at opdrive.

Trist.

Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Per K

Dato : 03-07-02 22:30

> [...]
>
> Mark
> www.MandeZonen.dk - Når du er træt af Tidens Kvinder
> Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Ja det er fandime surt, AG var det eneste sted jeg har kunne hitte de
berømte
DMC mixes og samtlige remixes af DPM´s numre.
Havde også lige hittet de berømte Chicargo Trax numre (Chicargo House)
og så forsvandt downloaden af dem efter 5 numre var hentet hjem
Så er spørgsmålet hvor pokker man så hitter det musik henne i en ordentlig
kvalitet, da de heller ikke kan findes på markedet mere.

Venligst Per

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-07-02 11:50

Per K <persen1@NONOyahoo.dk> skrev noget jeg bare *måtte* svare på :

> [...]
> Så er spørgsmålet hvor pokker man så hitter det musik henne i en
> ordentlig kvalitet, da de heller ikke kan findes på markedet mere.

De andre p2p tjenester har i hvert fald ikke noget, der ikke kan findes i
Fona.

Endnu et eksempel på hvordan "krigen" forfejler sit mål.

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 01:34

"Claus Tersgov" <Clausnews@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der ved hvorfor, man ikke kan dl fra audiogalaxy??

Ja, på grund af RIAA.

Brug WinMX, Filetopia eller en anden af de mange kloner.

-breiler

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 28-08-02 15:09

> Brug WinMX, Filetopia eller en anden af de mange kloner.

Er jeg den eneste der synes at det er svært at hente filer fra WinMX?

Det er ikke sjældent at opleve køer på 30 brugere eller simpelthen mislykkes
det..

Er der virkelig ikke noget kørende system uden ad-ware?

Rune

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-08-02 16:03

In article <akilit$1iup6v$1@ID-151537.news.dfncis.de>, "Rune Bjerregaard"
<Rune(remove-for-reply)@Direkte.org> says...

> [...]
> det..
>
> Er der virkelig ikke noget kørende system uden ad-ware?

Jeg har fuldstændigt opgivet WinMx, da jeg syntes det ikke er et udpræget
godt program; enten kunne man ikke connecte til noget, eller også
havnede man i en kø. Og fik man endelig lov til at dl noget som helst, så
gik det som regl ekstremt langsomt....

Men der er jo heldigvis masser af programmer af den slags.. prøv evt.
KaZaa Lite

--
Lars Bernau
" Mennesker som siger at intet er umuligt,

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-08-02 16:17

Lars Bernau wrote:
> [...]
> helst, så gik det som regl ekstremt langsomt....
>
> Men der er jo heldigvis masser af programmer af den slags.. prøv evt.

Der er en interessant artikel om fildelingsprogrammer her:
http://shor.ter.dk/434976004

Soulseek (slsk.org) kan anbefales.

/Nikolaj

Fra : Peter Juhl

Dato : 28-08-02 18:19

Nikolaj Borg wrote:

> Der er en interessant artikel om fildelingsprogrammer her:
> http://shor.ter.dk/434976004
>
> Soulseek (slsk.org) kan anbefales.

Jeg har ikke været istand til at connecte via Soulseek i et par uger nu.

Kan du?

/Peter

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-08-02 18:29

Peter Juhl wrote:
> Jeg har ikke været istand til at connecte via Soulseek i et par uger
> nu.
>
> Kan du?

Jeps. Kan det have noget at gøre med, at de har knas med deres domæne? Prøv
at gå ind på www.slsk.org og hent den seneste udgave. Det hjalp for mig.

/Nikolaj

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 28-08-02 18:50

On Wed, 28 Aug 2002 17:03:03 +0200, Lars Bernau <lbe@don'tmailme.dk>
wrote:

> [...]
>godt program; enten kunne man ikke connecte til noget, eller også
>havnede man i en kø. Og fik man endelig lov til at dl noget som helst, så

WinMx er udpreget et program til folk med fast forbindelse, fx ADSL.
Hvis man har modem eller ISDN kan det vist bedre betale sig at købe
CDen.

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-08-02 19:46

In article <3d6d0cee.18624119@news.tiscali.dk>, jonas@nooffence.dk
says...

> WinMx er udpreget et program til folk med fast forbindelse, fx ADSL.
> Hvis man har modem eller ISDN kan det vist bedre betale sig at købe
> CDen.

Det har jeg skam

Fra : Per Madsen

Dato : 28-08-02 19:05

Rune Bjerregaard <Rune(remove-for-reply)@Direkte.org> wrote:

> Er der virkelig ikke noget kørende system uden ad-ware?
>
> Rune

Kazaa, - og du kan dl et lille stk. shareware der fjerner reklamerne.
--
Mvh. Per Madsen
Web: www.ecotox.dk

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 29-08-02 11:07

> Kazaa, - og du kan dl et lille stk. shareware der fjerner reklamerne.
> --

Jeg har ad-aware og kører det en gang imellem. Hvad der dog godt kan ske så
er at KaZaa ophører med at fungere efter man fjerner de befængte programmer
og filer..

Rune

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-08-02 11:37

Rune Bjerregaard wrote:

> Jeg har ad-aware og kører det en gang imellem. Hvad der dog godt kan
> ske så er at KaZaa ophører med at fungere efter man fjerner de
> befængte programmer og filer..

Folk plejer at tale om Kazaa lite i den sammenhæng. Jeg har ikke selv prøvet
det, men det skulle virke efter hensigten:

http://www.kazaalite.com/

/Nikolaj