Erfaring søges:Daytona GeForce4 Ti 4200 12~
Fra : Herbert

Dato : 02-07-02 12:21

Hey

Er der nogle der har erfaring med subj. Det er jo rimmeligt billigt! Skal
bruges mest til spil. Hvordan er TV-out ?

På forhånd tak

Erik

Fra : flemsus

Dato : 02-07-02 16:25

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle der har erfaring med subj. Det er jo rimmeligt billigt! Skal
> bruges mest til spil. Hvordan er TV-out ?

Det er helt fint til spil, tv-out ved jeg ikke noget om.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Jens Christensen

Dato : 02-07-02 20:32

Hvis TV-out betyder meget for dig ville jeg overveje at købe et Radeon 8500.
Hvis du vil have super 3d og ok tv-out ville jeg købe geforce kortet. Jeg
har selv Point-of-views ti4200@305/530 og min P4 NW 1.6@2.4 får lidt over
11.400 i 3dmark 2001SE http://service.madonion.com/compare?2k1=3807402

JC

Fra : Herbert

Dato : 02-07-02 21:07

> [...]
8500.
> Hvis du vil have super 3d og ok tv-out ville jeg købe geforce kortet. Jeg

Det lyder ikke så tosset. Det ryger fluks på min ønskeliste!

Du skriver "ti4200@305/530" er det fordi,at det er overclocket ?

Mvh
Erik

Fra : Jens Christensen

Dato : 03-07-02 07:09

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com_Remove> wrote in message
> 8500.
Jeg

> Det lyder ikke så tosset. Det ryger fluks på min ønskeliste!

> [...]
Jeps, standard er 250/450