problemer med TV-out i win2K på MX440
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 01-07-02 22:19

Jeg har et Gainward MX440 med TV-out. Jeg kan godt få tv-out til at virke i
winME, men ikke i win2K. Hvad kan det skyldes?

Jeg har aktiveret twinview, men i avancerede desktop settings under nview
kan jeg kun vælge standard (nview deaktiveret). Jeg kan ikke vælge klon,
vertikal eller horisontal.

Hvad gør jeg forkert?

På forhånd tak
Jakob

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-07-02 22:58

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailto.dk> wrote in

> [...]
> under nview kan jeg kun vælge standard (nview deaktiveret). Jeg
> kan ikke vælge klon, vertikal eller horisontal.

Har du koblet kablet til TVet og er TVet tændt?

Hvis ja, så er det muligvis et driverspørgsmål. Jeg havde samme problem
med 28.32 mener jeg det var, men ved opgradering til 28.80 virkede det
fint, og det har virket med alle de efterfølgende versioner for mit
vedkommende, og jeg har også et GF4 MX440.

mvh
Flemming

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 01-07-02 23:20

Alle kabler m.v. sidder rigtigt, for det virker i winME.

Jeg bruger driver version 29.42.

VH
Jakob Harder

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-07-02 09:49

> Alle kabler m.v. sidder rigtigt, for det virker i winME.
>
> Jeg bruger driver version 29.42.
>
> VH
> Jakob Harder

Ok, så ved jeg ikke hvad det kan skyldes. Det kører fint for mig med
standarddriverne i WinXP Pro. Er der mon specielle drivere til Gainward
kortet på nettet, ligesom der er til mit Asus kort?

mvh
Flemming