could not load OpenGL subsystem ?
Fra : [2200] Nikolas

Dato : 01-07-02 22:24

Efter at jeg har forsøgt at installere et geforce 256 pro på en winXP
maskine, kunne jeg kun bruge microsofts drivere, creativs nye drivere vil
microsoft ikke kendes ved.
Efter jeg så forsøger at spille et 3d spil kommer følgende besked frem could
not load OpenGL subsystem ?
Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved ?

Mvh Nikolas

Fra : Henrik

Dato : 01-07-02 22:25

google.com siger http://www.opengl.org/