Flimmer Grafik
Fra : CowGod

Dato : 01-07-02 20:58

Hejsa gruppe,

Jeg har et problem der ødelægge min spilleglæde, det er at i div. 3d grafik
spil som f.eks GTA3 og F1 2002 flimmer grafikken , dette er ikke et problem
jeg er stødt på før i nadre spil som f.eks Half-Life, Unreal eller MOHAA.

Min PC er som følgene:

AMD Athlon1.3ghz
396 MB-133 SDRam
GeForce2 MX420 64MB(nyeste Detonator29.xx samt DirectX 8.1)

Hjælp mig med at få min spilleglæde tilbage,

Peter

Fra : Martin K

Dato : 02-07-02 19:14

CowGod wrote:
> Hjælp mig med at få min spilleglæde tilbage,

Noget med opdateringsfrekvensen på skærmen monstro? Skal gerne være 85 Hz
eller over for at det er helt roligt. Men det kan variere fra skærm til
skærm.

--
Martin K

Fra : CowGod

Dato : 03-07-02 23:14

Hmmm... den står allerede på 85 Hz som det højeste den kan kører med.

Fra : Brian Lund

Dato : 03-07-02 22:39

Installer en ÆLDRE detonator igen... det er tit noget med driverne der er
galt... ligesom der en gang har været et problem med nogle gamle (meget
gamle) detonator drivere der fik mændene i CS til at lyse røde eller grønne
på nogen TNT2 kort...

Fra : Søren

Dato : 09-07-02 07:21

Hvis du kører Win XP så vær klar over at det kører ALLE spil ved 60 HZ !!!!
Du har så brug for NVrefresh tool der sætte refresh rates. Den findes på
nettet.