Dell inspiron 4100 1130 XT
Fra : Michael Hansen

Dato : 01-07-02 17:35

Jeg har kig på sådan en sag, vil gerne have den med DVD/ CDRW combo drev
til 1700 kr. ekstra
Altså DVD/CD-RW COMBO Drive 24x/8x/8x/24x , skal det ikke læses brænder (R)
med 24X, RW med 8 X speed, DVD læse 8 X speed og læse CDROM med 24 X speed.
Eller er det mig der er gal på den. For deres detajle oversigt kan jeg ikke
blive klog på..

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-07-02 22:38

"Michael Hansen" <mhansen@jyde.dk> wrote in

> [...]
> CDROM med 24 X speed. Eller er det mig der er gal på den. For
> deres detajle oversigt kan jeg ikke blive klog på..

Jeg synes da at det fremgår rimelig tydeligt når du vælger detaljer ud
for CD/DVD drevene.
Når vinduet åbnes, så skal du bare vælge hvilken type drev du ønsker at
se detaljer for, hvor du så vælger "CD-RW/DVD Combination Drives" i
drop-down boxen.
Siden viser så hastighederne og de er NÆSTEN som du nævner for Dell
Inspiron 4100:

CD-ROM Reading speed (max): 24x
DVD read speed (max): 8x
*** Denne er anderledes *** CD-R speed (max): 8x
CD-RW rewrite speed: 8x

Hvorfor de så skriver DVD/CD-RW COMBO Drive 24x/8x/8x/24x ved jeg ikke.
Enten har de lavet en fejl på oversigtssiden, eller på Detaljersiden.

Da min kæreste var ude for en lignende fejl, fik hun lov at vælge
(efter at have ringet til dem og gjort opmærksom på det). Så jeg er ret
sikker på at du ved at ringe til dem og argumentere for det, kan få et
drev med den korrekte CD-R skrivehastighed. For at få de 400 kr i rabat
skal man dog stadig sætte krydset på bestillingssiden og efterfølgende
bestille online. Når man så har gjort det kan man ringe og gøre
opmærksom på problemet. Så får man både rabatten og det rigtige drev.

Mvh
Flemming

Fra : N/A

Dato : 03-07-02 16:44

Fra : ottesen

Dato : 03-07-02 16:44

"ottesen" <ottesen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan vælge? Har de andre drev end dem som fremgår af siden? Dvs. man
kan
> få et combo-drev med samme konfig. men som brænder med 24x speed i stedet
> for de 8x?

arh glem det - jeg er med - havde overset at der var to combo drev at vælge
imellem. Men er ikke helt med på hvad fejlen består i?

/Ottesen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 03-07-02 17:45

"ottesen" <ottesen@sol.dk> wrote in news:afv5qo$t3s$1@sunsite.dk:

> "ottesen" <ottesen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> kan
>>
> arh glem det - jeg er med - havde overset at der var to combo drev
> at vælge imellem. Men er ikke helt med på hvad fejlen består i?

På oversigtssiden står der at drevet er 24x/8x/8x/24x, men på
detaljersiden står der 24x/8x/8x/8x under Inspiron 4100. Det burde jo
være ens tal på både oversigtssiden og detaljersiden - eller tager jeg
fejl og kigger forkert?

Flemming