Køb af campingvogn i Tyskland
Fra : Jens Thorleiff Niels~

Dato : 01-07-02 18:26

Jeg har på nettet set at der tilsyneladende er 20-30000 at spare ved at købe
CV i Tyskland. Hvis der er nogen der har prøvet dette vil jeg meget gerne
høre om deres erfaringer !

Fra : Søren Busk Andersen

Dato : 01-07-02 20:46

Jeg har for ca. 3 uger siden købt en fab.ny Hobby 560
i Tyskland. Der er overhovedet ikke forbundet nogle
problemer hermed, isåfald du køber en vogn som findes
identisk i Danmark. Besparelsen var ca. 30.000 Kr.
Isåfald du har yderligere spørgsmål, så spørg endelig
igen.

Med venlig hilsen, Søren.

Fra : PHK

Dato : 02-07-02 07:54

> [...]
købe
> CV i Tyskland. Hvis der er nogen der har prøvet dette vil jeg meget gerne

Vi købte en Knaus med tilbehør i 97, som vi sparede omkring 30.000 kr. på.
Der var ikke andre problemer end at vi måtte køre til Kiel for at hente den
:)

--
_
|_|

Fra : Tommy Bøgeskov

Dato : 02-07-02 10:08

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> Der var ikke andre problemer end at vi måtte køre til Kiel for at hente

Slet ingen problemer omkring dokumenter og registrering ??

Fra : PHK

Dato : 02-07-02 16:01

"Tommy Bøgeskov" <tb.nospam@ddf.dk> skrev i en meddelelse

> "PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> wrote in message

på.
> den
> >
> Slet ingen problemer omkring dokumenter og registrering ??

Korrekt.

--
_
|_|