De nye .13 micron XP'er - Hvor???
Fra : SlowHand

Dato : 01-07-02 14:46

Hej NG.

Er der nogen der kan sige mig et sted i EU,
hvor man kan købe de nye .13 micron Athlon XP CPU'er?
(2200+ og opefter)

Jeg er efterhånden godt træt at af vente på de kommer til .dk
....!

/SlowHand

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-07-02 17:01

SlowHand wrote:
> [...]
> (2200+ og opefter)
>
> Jeg er efterhånden godt træt at af vente på de kommer til .dk

HELT Enig. Det vil koste ca 2200 at få en XP2200+ hjem fra USA, men hvor
lang tid vil det tage ?
I Norge frigives de d 7 august, mon ikke det bliver det samme herhjemme ?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : SlowHand

Dato : 01-07-02 18:21

> HELT Enig. Det vil koste ca 2200 at få en XP2200+ hjem fra
USA, men hvor
> lang tid vil det tage ?

Jeg har lige købt et nyt kølehovede hjem derfra (vandkøling), det
tog ~1
uge.
Er de 2200,- inc. told?

> I Norge frigives de d 7 august, mon ikke det bliver det samme
herhjemme ?

Noooooo :( d. 7. Aug? Så lang tid kan jeg ikke vente!
*mange slemme bandeord*

/SlowHand

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-07-02 19:12

SlowHand wrote:

> [...]
> uge.
> Er de 2200,- inc. told?

> Noooooo :( d. 7. Aug? Så lang tid kan jeg ikke vente!

Det er baseret på denne side med prisen på 212.14$

http://www.compubuzz.com/CPU/ath_xp.htm

Mit gæt er 15 $ i porto
Dertil ca 3,5 % told, tror jeg nok
(235$ = 1763 Kr)

og endelig 25 % moms af det hele

så bliver 2203 kr,
dog har jeg glemt toldopkrævningsgebyret på 50 Kr og postopkrævninggebyret
på 8 (eller 25 ?) Kr.

Lad os sige 2300 Kr ialt. Det er nogenlunde som gade prisen bliver (Baseret
på 2277 NKr)

Er du interesseret i et fælles indkøb ?
Der er jo ikke meget garanti på et sådant indkøb!
Eller er der en forhandler der er hurtig ?

Jeg prøvede lige - jeg kan slet ikke få lov at bestille på siden !

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : SlowHand

Dato : 01-07-02 19:40

> Er du interesseret i et fælles indkøb ?

Hvis vi kan finde en forhandler der sælger/sender internationalt,
er jeg med på fælles indkøb!

De gange jeg har bestilt hardware fra staterne, har portoen
været ~22-24$

> Der er jo ikke meget garanti på et sådant indkøb!

Garantien er jeg også ligeglad med - den skal unlockes alligevel
;)

> Eller er der en forhandler der er hurtig ?
>
> Jeg prøvede lige - jeg kan slet ikke få lov at bestille på
siden !

Vi må lige finde et sted der sælger ud af landet....

/SlowHand

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-07-02 20:25

SlowHand wrote:

> Hvis vi kan finde en forhandler der sælger/sender internationalt,
> er jeg med på fælles indkøb!
>
> De gange jeg har bestilt hardware fra staterne, har portoen
> været ~22-24$

OK, det rykker mindre end end hund.

> Garantien er jeg også ligeglad med - den skal unlockes alligevel
> ;)

Hvad kan en XP2200+ unlocked komme op på ?

> siden !

Men man kan vel sende dem en mail.

> Vi må lige finde et sted der sælger ud af landet....

Og gerne i EU

I'm looooking!
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : SlowHand

Dato : 01-07-02 20:49

> Hvad kan en XP2200+ unlocked komme op på ?

Tror det var AndandTech der fik den OC'et med et par hundrede
MHz...
Andre steder har de slet ikke kunne OC'e den.
De havde så heller ikke unlocked den, svjh.

> I'm looooking!

Me 2

/SlowHand