Jagttegns kursus
Fra : Roald Jacobsen

Dato : 01-07-02 00:45

Hej.

Jeg vil gerne tage et jagttegn, men jeg søgt flere steder og jeg kan ikke
finde nogen tider eller steder på internettet.

Jeg bor i brøndby, så alle steder i storkøbenhavn vil være interssant. Jeg
arbejder indtil kl. 1900 hverdag. så det skal være et aftenkursus efter
1900. er der nogen der ved hvor man kan tilmelde sig eller finde oplysninger
på hvor og hvornår et jagttegnskursus finder sted, både med tid sted og
dato. og er der nogen der ved om der starter flere kurser i år ?.

Mvh.

Roald Jacobsen

Fra : HSC

Dato : 02-07-02 10:35

I Kbh kan jeg ikke hjælpe dig. Men kurserne plejer at starte i efteråret, så
jeg går pt. og venter på at sommeret skal overståes
Vi har før fået brochurer over kurser fra Voksenundervisnings steder såsom
AOF/VUC - det må vel også findes i dit lokalområde ? Ellers så giver det dig
lidt at gå efter.

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 04-07-02 20:20

Prøv at henvende dig hos Guns and Gents i Skindergade; de starter så vidt
jeg ved også jagttegnskursus i år. Har selv taget mit "tegn" der, - en
ugentlig aften i vintersæsonen-, og kan varmt anbefale det.
Venlig hilsen Henrik Lumholdt Sørensen

Fra : Mogens Dammand

Dato : 05-07-02 10:44

Prøv eventuelt også at tage kontakt til en lokal jagtforening.

Tog selv tegnet der i sin tid, og det var super i forhold til dem jeg kender
der tog på AOF/FOF, hvor kompendiet bare blev tæsket igennem.

Mogens
som stadig mangler sin første sommerbuk