Hvilken compiler skal jeg vælge ????
Fra : Lars Peiter Marc Sti~

Dato : 12-02-01 23:29

Hej - Jeg skal i gang med datanom uddannelsen og her skal vi programmere i
C++
Alle bøger samt øvelser udføres i dos baseret miljø og det fint nok for mig,
men jeg skal finde min en god compiler som jeg kan øve mig med.
I øvelser i bøger kan jeg se er relateret til Borland så det er vel bare, at
investeret i en sådan eller er der andre gode forslag ??? - som f.eks.
Visual C++ fra Microsoft ????

På forhånd tak for hjælpen !

Hilsen
Lars

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 13-02-01 10:22

> I øvelser i bøger kan jeg se er relateret til Borland så det er vel
bare, at
> investeret i en sådan eller er der andre gode forslag ???

Du kan downloade Turbo C 2.01 inde fra www.inprise.com. Jeg aner dog
ikke hvor god/outdatet den er.

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Lars Peiter Marc Sti~

Dato : 20-02-01 11:54

Jeg prøver den nu alligevel.
Tak for hjælpen.
Hilsen
Lars

Fra : Martin Schultz

Dato : 13-02-01 11:14

On Mon, 12 Feb 2001 23:28:50 +0100, "Lars Peiter Marc Stigaard"
<lpms@kim-fuchs.dk> wrote:

> [...]
>investeret i en sådan eller er der andre gode forslag ??? - som f.eks.

Borlands compiler kan downloaddes gratis fra deress
website(www.borland.com) i nyeste version.

Fra : klaus hebsgaard

Dato : 13-02-01 12:18

> Borlands compiler kan downloaddes gratis fra deress
> website(www.borland.com) i nyeste version.
Det skal dog lige bemærkes at det bare er en compiler - ikke et IDE.

/Klaus Hebsgaard

Fra : Kent Friis

Dato : 13-02-01 17:40

Den Tue, 13 Feb 2001 12:17:58 +0100 skrev klaus hebsgaard:
>Det skal dog lige bemærkes at det bare er en compiler - ikke et IDE.

Teknisk set var det også en compiler han var spurgte om - ikke et IDE.

Mvh
Kent
--
http://www.celebrityshine.com/~kfr - nu med thumbnails på grafiksiderne.

Fra : TcW

Dato : 12-03-01 23:16

In article <CtZh6.2288$Ou4.145824@news010.worldonline.dk>, lpms@kim-fuchs.dk
says...

> [...]
>investeret i en sådan eller er der andre gode forslag ??? - som f.eks.

Windows versionen af GCC(DJGPP) er en meget god gratis compiler, og der findes
også et gratis IDE til den. Du kan finde den på www.delorie.com/djgpp