kano udlejning sverige..
Fra : Jorgen Andersen

Dato : 30-06-02 15:01

Hej !

Vi er netop ved at planlægge en kanoferie for 4 til Sverige (helst omkring
Skåne, Helsinborg)..

Nogen der har erfaring, links etc. med dette ?

mvh
jorgen

Fra : Bent

Dato : 30-06-02 16:13

"Jorgen Andersen" <popdreng@hippie_remove_.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Vi er netop ved at planlægge en kanoferie for 4 til Sverige (helst omkring
> Skåne, Helsinborg)..
>
> Nogen der har erfaring, links etc. med dette ?

Hvad med denne? http://www.kanotguiden.com/

Hilsen

Bent

Fra : Jorgen Andersen

Dato : 30-06-02 16:43

tak..

det virker umiddelbart spændende, men ikke meget om priser etc.

Fra : Bent

Dato : 30-06-02 16:46

> tak..
>
> det virker umiddelbart spændende, men ikke meget om priser etc.

Nej, det er korrekt, men du kan kigge lidt på de forskellige farvande/elve
og på de enkelte sider er der links til kanoudlejere. Er det første gang i
skal afsted eller er i øvede? Hvis det sidste kan jeg anbefale Nissan
øvre/mellemste fra Unnaryd til syd for Gislaved. Lej hos Mats på Höjden.
Koster 690,-Skr pr person for tre dage alt incl.
Kort til sejladesn kan købes på ovenstående side og er ganske OK.

Hilsen

Bent

Fra : Pierluigi

Dato : 02-07-02 23:07

Hej 'Jorgen'.
Du skal prøve www.immeln.com, hvor der både er priser, kørevejledning,
kort o.s.v.
Jeg har netop været derovre i 4 dage omkring grundlovsdag, og det var
simpelthen bare super.
Omkring søen Immeln (og de tilstødende søer) gælder 'Allemandsretten' -
d.v.s. alles ret til at bruge de faciliteter, der er stillet til
rådighed. Der er en del små lejre med tørt brænde, bålplads, shjelder,
og sågar et skideskur.
Det er på højde med Helsingborg, men ca. 180 km mod øst. Det er dog
køreturen værd.
Mvh Pierluigi.

http://www.kandu.dk/