PHP-webhotel
Fra : Kasper Johansen

Dato : 30-06-02 10:35

Er der nogle som kender nogle gratis hurtige PHP-webhoteller hvor man kan
muntre sig med sit PHP som hverken hedder www.friserverplads.dk eller
www.hosted4free.dk ??

----
Mvh Kasper

Fra : -Martin-

Dato : 30-06-02 22:21

On Sun, 30 Jun 2002 11:35:11 +0200, "Kasper Johansen"
<Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogle som kender nogle gratis hurtige PHP-webhoteller hvor man kan
> [...]

Tror ikke der findes nogen ordentlige gratis og hurtige services ...
man betaler jo for kvaliteten ligesom med så mange andre ting

MEEEN man kunne jo overveje et .tk domæne *redirect* (også køre sin
egen server)

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 01-07-02 02:09

Det behover nu heller ikke at være så uoverkommeligt dyrt at leje et
webhotel. Fx får man for en flad femmer om mdr hos cliche.dk 10mb med
PHP og en MySQL.

Hvordan det så ligger med hastighed og service ved jeg ikke endnu.

Med venlig hilsen
Frank B. Daugaard

Fra : Janus Høi

Dato : 01-07-02 08:50

"Frank B. Daugaard" <fbd@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Fx får man for en flad femmer om mdr hos cliche.dk 10mb med
> PHP og en MySQL.

Cliche.dk er meget dårlig.

En acceptabel host er azero.dk. Jeg bruger den selv og er egentlig godt
tilfreds.

Scannet.dk er rigtig god. de har ikke så mange valgmuligheder som Azero.dk,
men de er meget stabile.

Og ingen af dem koster en formue.
--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-07-02 09:38

"Janus Høi" <hoi***@jagi.com> wrote in

> En acceptabel host er azero.dk. Jeg bruger den selv og er
> egentlig godt tilfreds.

IMHO er Azero elendige... - næsten lige så dårlige som danmarks.nu :/

> Scannet.dk er rigtig god. de har ikke så mange valgmuligheder
> som Azero.dk, men de er meget stabile.

enavn er lidt dyrere, men til gengæld rigtig meget bedre ;)

- men det her hører vist snarere til i webhotel gruppen... (FUT hvis
nødvendigt)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 01-07-02 16:02

Cliche, droppede dem da de er mere eller mindre umulige at få fat på.
Azero, droppede dem da de levere en elendig kundeservice.
Wannafind, det til dato bedste sted jeg endnu har været, og leverer en
stabil og god vare og service.
Derudover er de ganske rimelige mht priser, og kompensation hvis de kvajer
sig.

Fra : Allan Johansen

Dato : 05-07-02 00:28

<rofe@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:afpqt9$it4$1@sunsite.dk...
> [...]
> stabil og god vare og service.
> Derudover er de ganske rimelige mht priser, og kompensation hvis de kvajer

Hej NG

Skønt ovenstående ikke har/vil underskrive sit indlæg, så er jeg, så men
meget enig i hans udtalelser omkring www.wannafind.dk

Jeg er så tilfreds, at jeg snart flytter mit andet domænenavn over til
www.wannafind.dk

Mvh.
En tilfreds kunde
Allan Johansen

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 05-07-02 03:14

hehe... det var nu ikke fordi jeg ikke ville underskrive mit indlæg, det
plejer jeg faktisk at gøre :)
men da jeg roede lidt med at OE skulle sætte en signatur ind automatisk kom
den ikke med,
for some reason ? og det gør den stadig ikke ?

m v h
Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 01-07-02 11:16

Frank B. Daugaard wrote:
> [...]
> PHP og en MySQL.
>
> Hvordan det så ligger med hastighed og service ved jeg ikke endnu.

Jeg kører pt 4 domæner hos dem og er rimeligt godt tilfreds over hele
linien!

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Hans Nielsen

Dato : 02-07-02 08:48

Jeg hoster ved et mindre firma - LFdata.dk - de har stabile linier, det
koster ikke ret meget - og man kan altid få fat i dem - hvis der er
problemer.

Har hostet der i ca. 1 år uden nedbrud.

Mvh

Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : René Lønstrup \(AKA ~

Dato : 02-07-02 15:08

"Kasper Johansen" <Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogle som kender nogle gratis hurtige PHP-webhoteller hvor man
> kan muntre sig med sit PHP som hverken hedder www.friserverplads.dk
> eller www.hosted4free.dk ??

www.freepaq.dk har php/asp/mysql, - hastigheden er vist ikke den vilde (har
ikke selv den hurtigste forbindelse, så hvad ved jeg ;) ), men den er da
blevet bedre end for et halvt år siden - Det var måske en mulighed,
hvis du kan leve med den grimme reklame-banner-dims de smider i toppen af
siderne..

--
René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)
--- farende rundt i en 1985 Toyota MR2 1,6 16v ---