Today
Fra : grethes

Dato : 30-06-02 10:04

For kort tid siden begyndte jeg at bruge Autocad2002. Jeg benytter Today
meget, når jeg skal åbne tegninger. Men synes det er iriterende, at alt
hvad der åbnes bliver liggende i Today. Er der nogen der ved om man kan
slette tegninger herfra? og i så tilfælde hvordan?
Mvh
GS

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Larsen

Dato : 12-07-02 08:28

Hvis du vil slette listen over de tegninger du har haft åben, skal det
foregå via registreringsdatabasen :

HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCAD\R15.0\ACAD-103:409\File History

Med venlig hilsen

Thomas Larsen

Fra : CADmageren

Dato : 07-08-02 08:15

Hej Grethe.

Disse oplysninger ligger gemt i registreringsdatabasen. Der er således
ikke en hurtig måde at slette dem på!
Hvorfor vil du iøvrigt IKKE have adgang til disse oplysninger - hvad
bruger du ellers Today til?

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

PS. Det er naturligvis muligt at slette den i registreringsdatabasen
(HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk\AutoCAD\R15.0\ACAD-105:409\File
History)

http://www.kandu.dk/