Grafikkort til bærbare??
Fra : Try_to_help

Dato : 29-06-02 12:29

Hej
Jeg er ved at købe en bærbar computer til skolebrug, men jeg kan
selvfølgelig også tænke mig at bruge den til at spille på. Her er jeg
blevet meget i tvivl om, hvor stort et grafikkort skal være for at køre
f.eks Warcraft 3 og om det har stor betydning ved afviklingen af spillet
hvis rammene er delt i grafikkortet. Er det i virkeligheden bedst at
købe bærbare med desktopprocesser, hvis den primært skal bruges til
spil??

http://www.kandu.dk/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-06-02 13:19

In article <DLgT8.95865$N46.2477930@news010.worldonline.dk>,
"Try_to_help" <Try_to_help.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> hvis rammene er delt i grafikkortet. Er det i virkeligheden bedst at
> købe bærbare med desktopprocesser, hvis den primært skal bruges til

Hos Dell kan du få:
nVidia GeForce 4 Go m/ 64 Mib RAM.
Mobile P4
AGP x4
Skærm i 1400x1050 eller 1600x1200

Desktop CPU og grafik skal man holde sig fra i den bærbare hvis den skal
bruges på batteri