Asus (V7700) drivere?
Fra : [9000] Thomsen ;-\)

Dato : 28-06-02 14:04

Hej
(ikke en re-post)

1)
Har: Asus AGP-V7700 deluxe
Når man har installeret Asus 29.41c i Win XP, og derefter åbner Asus Control
Panel (egenskaber) skriver den at ens kort er placeret i PCI-bus. Skal man
bare ignorere det?

2)
På Asus' ftp-side er der to forskellige drivere til capturing:

-- WDM1_11.ZIP    NVIDIA WDM Video Capture Driver 1.11
(Win9xME/Win2000/WinXP)

-- ASUSWDM.zip   NVIDIA WDM Video Capture Driver 1.08 (patched by ASUS for PAL
issues under Win9xME/Win2000/WinXP)

Nogen der ved hvilken man skal anvende??

MVH.
Thomsen

Fra : DWM

Dato : 28-06-02 17:55

"[9000] Thomsen " <tt2003dig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Panel (egenskaber) skriver den at ens kort er placeret i PCI-bus. Skal man

Ja

> [...]
> issues under Win9xME/Win2000/WinXP)
>
> Nogen der ved hvilken man skal anvende??

Jeg vil normalt gå efter den nyeste. Derfor kan den ældre dog stadig
være bedre. Man må prøve sig frem :)

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp