Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop action ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-02 00:09

Hej i gruppen

Jeg har nu prøvet at lave mig en længere action i Photoshop 7, alt gik godt
under vejs. Da jeg så var færdig, ville jeg prøve den, og nu gik det galt,
resultatet blev ikke som jeg ville have det, hvorfor ?
Jeg har i dk.binaer postet resultatet, den venstre halvdel viser hvordan jeg
havde lavet det, den højre del viser hvordan den action jeg havde lavet fik
det til at blive. Tråden hedder Photoshop action hvis nogen skulle få lyst
til at kigge.

Så et andet spørgsmål om actions, hvordan kan jeg finde og dele mine
kommende action med andre ?

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 28-06-02 00:33

Kim Larsen skrev:

> Jeg har i dk.binaer postet resultatet, den venstre halvdel viser
> hvordan jeg havde lavet det, den højre del viser hvordan den
> action jeg havde lavet fik det til at blive.

Altså <news:3d1b99ae$0$156$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Jeg tror det ville være nemmere at fejlfinde på din handling eller
action hvis du sendte en beskrivelse af de kommandoer du har brugt,
eller endnu bedre selve handlingen.

> Så et andet spørgsmål om actions, hvordan kan jeg finde og dele
> mine kommende action med andre ?

Du kan smide den ind i et sæt / set i Actions-paletten og har så
derefter mulighed for at gemme sættet i sidemenuen til Actions-
paletten. Funktionen hedder 'Save Actions'.
Det resulterer i en *.atn-fil som andre kan bruge i Photoshop ved
at vælge 'Load Actions' i sidemenuen og så pege sig frem til din
*.atn-fil.

Madsen.

Fra : itgrafen

Dato : 28-06-02 00:49

"Kim Larsen" skrev d. 28-06-02 00:09 dette indlæg :
> [...]
klip
> Så et andet spørgsmål om actions, hvordan kan jeg finde og dele mine

Det sidste spørgsmål kan jeg hjælpe dig med Kim
du kan se, downloade, lære og dele dine actions på
http://xchange.studio.adobe.com/axBrowseProduct.asp?p=2
et super site

venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-06-02 01:42

Hej igen

Jeg har nu gennemgået den action jeg havde lavet step by step, og sandelig
om der ikke havde sneget sig en voldsom gang blur ind, men hvordan den er
kommet med uden min indflydelse, det må guderne vide ?

Kim Larsen