FP problem
Fra : Henrik Larsen

Dato : 27-06-02 20:32

Hej,
Når jeg klikker på hyperlinks under visninger i FP så er der nogle sider med
en "blyant" på, hvordan retter man det?, alle mine sider virker som de skal
på nettet, jeg kan ikke finde noget hjælp til det.
Håber at nogen kan hjælpe mig.

Henrik

http://www.poppet.dk
henrik@oncable.dk

Fra : Kjeld Holm

Dato : 27-06-02 22:15

> Når jeg klikker på hyperlinks under visninger i FP så er der nogle sider
med
> en "blyant" på, hvordan retter man det?,

- de sider, der vises med en blyant, er dem, du er ved at rette i - eller
blot har åbnet. - blyanten skulle gerne forsvinde, når siden lukkes i
editoren.

mvh Kjeld

Fra : Henrik Larsen

Dato : 30-06-02 23:18