Ny kat :-)
Fra : Broxgaard

Dato : 27-06-02 18:56

Vi har i dag mister den dejlige kat vi have....

Men via. gul og gratis fandt vi en ægte coleurpoint..

Lige så snart jeg har nogle billede af den vil I kunne får dem at se

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : goofy

Dato : 27-06-02 19:18

tillykke

Steen

Fra : Birgitte

Dato : 27-06-02 21:38

Man kan engang imellem være heldig.
Tillykke med det nye fund
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

> [...]
>
> Men via. gul og gratis fandt vi en ægte coleurpoint..
>
> Lige så snart jeg har nogle billede af den vil I kunne får dem at se

---
DK. True Trust

Fra : Katrine Nederby

Dato : 28-06-02 04:01

Hej Daniel.

Tillykke med den ny mis -Det betyder jo også, at du bliver her på ng'en
går jeg ud fra
Kan du ikke fortælle lidt mere; Går ud fra, det er en hun, som hedder Miss
Candy (?), men hvor gammel er hun og hvilken maskefarve har hun?

Jeg blev meget ked af at læse om Bums. Det må have været hårdt at tage
afsked - især under de omstændigheder, så jeg er glad for at høre, i har
valgt at få en ny kat til trøst.

Mange hilsner
Katrine

Fra : Broxgaard

Dato : 28-06-02 09:07

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan du ikke fortælle lidt mere; Går ud fra, det er en hun, som hedder Miss
> Candy (?), men hvor gammel er hun og hvilken maskefarve har hun?
jaa hun er 2 år... og hende maskefarver kommer under chokolade-point

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : katja

Dato : 28-06-02 09:44

Broxgaard <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1b5162$0$158$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Men via. gul og gratis fandt vi en ægte coleurpoint..
>
> Lige så snart jeg har nogle billede af den vil I kunne får dem at se

Det kan godt være det blot er mig.. men var det ikke meningen i skulle passe
hunde ? - hvorfor så haste ud og købe ny kat ?
Katja

Fra : Broxgaard

Dato : 28-06-02 09:58

"katja" <katja.bk@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
passe
> hunde ? - hvorfor så haste ud og købe ny kat ?

Jo vi skal også passe hunde men huset er så tomt ude en kat.... og jo
hurtiger vi fik en ny ind jo hurtiger vil vi kommer over tabet af bums.

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel