Til alle mine katte venner
Fra : Broxgaard

Dato : 27-06-02 08:37

Her til morgen kl 8:15 og bums til katte himlen....

Efter at have være ramt af en bil har vi valgt at aflive ham...

--
Med Venlig Hilsen
Daniel

Fra : nitsen

Dato : 27-06-02 08:50

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev

> Her til morgen kl 8:15 og bums til katte himlen....
>
> Efter at have være ramt af en bil har vi valgt at aflive ham...

Ååååhnej - stakkels lille Anti-Bums og Jer. Nu er Bums så draget til
Regnbuebroen.

Stort trøsteknus herfra

Anita og Frode

Fra : Camilla Baird

Dato : 27-06-02 08:45

On 27/06/2002 09:37, in article
3d1ac051$0$1548$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Broxgaard"
<broxgaard@yahoo.dk> wrote:

> Her til morgen kl 8:15 og bums til katte himlen....
>
> Efter at have være ramt af en bil har vi valgt at aflive ham...

> [...]

Det gør mig ondt.
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Lene

Dato : 27-06-02 08:47

Broxgaard wrote:

>Her til morgen kl 8:15 og bums til katte himlen....
>
>Efter at have være ramt af en bil har vi valgt at aflive ham...

Nej! Daniel, hvor er jeg ked af at høre det !!
Jeg føler virkelig med dig...Men jeg er dog sikker på at Bums har det
godt i Kattehimlen, hvor han er nu. Han leger sikkert med alle de andre
misser deroppe, deriblandt vores Zia....

Mange medfølende hilsner og trøstekram fra Lene

Fra : Line Wolff

Dato : 27-06-02 09:03

Årrh, hvor trist Håber vi kan trøst lidt.
Trøstespind fra Line og misserne

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Britta Larsen

Dato : 27-06-02 09:53

Det gør mig ondt at høre, føler med jer...

trøstehilsner og spind fra

Billy the cat og Britta Larsen

Fra : Ann K

Dato : 27-06-02 11:28

Hvor gør det mig ondt at høre!
Trøstetanker til dig Daniel...
Mvh Ann

Fra : Majer

Dato : 27-06-02 12:46

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Her til morgen kl 8:15 og bums til katte himlen....
>
> Efter at have være ramt af en bil har vi valgt at aflive ham...

Daniel, det gør mig ondt at høre. Mange tanker til jer!!

VH
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Birgitte

Dato : 27-06-02 12:51

Varme tanker fra alle katte i True Trust
Det er aldrig nemt, at miste et kæledyr, og slet ikke på den måde.
En ringe trøst er dog, at tiden læger alle sår, men det får desværre ikke
Bums tilbage.
Medfølende tanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Inger Kaya

Dato : 27-06-02 20:55

Hejsa

Er meget ked at høre at det skulle gå sådan med Bums. En ringe trøst
er dog at I mødes igen ved Regnbuebroen. Mange tanker og kede
spindemaiu herfra.

/ Tinka, Trold & Inger
www.pisik.dk