Once Upon a Time in the West (1969)
Fra : Søren Lauritsen

Dato : 26-06-02 21:26

Charles Bronson filmen "Once Upon A Time in the West" er den nogen sinde
lavet på DVD. Er der nogen producenter man kan forsøge at påvirke til at
udgive netop denne produktion!?

+Søren

Fra : Morten Wartou

Dato : 26-06-02 21:26

"Søren Lauritsen" <NOSPAMlautir@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Charles Bronson filmen "Once Upon A Time in the West" er den nogen sinde
> lavet på DVD. Er der nogen producenter man kan forsøge at påvirke til at
> udgive netop denne produktion!?

Hej Søren!

Jeg sidder også og venter spændt - det er jo et mesterværk! Den er lavet på
DVD - men kun med italiensk lydspor, det er ikke så fedt. En gut hos
Paramount har meddelt mig, at man ikke ved hvornår den kommer - men der
skulle være en chance næste år.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Søren Lauritsen

Dato : 26-06-02 21:39

> Paramount har meddelt mig, at man ikke ved hvornår den kommer - men der
> skulle være en chance næste år.

Jeg glæder mig allerede :] Lækkert at høre der er andre end mig der ville
være interesseret i en sådan produktion...

Hvis du mangler lidt nostalgi på vægen, kan jeg foreslå dette genoptryk af
den original filmplakat.
http://westernposterpage.com/ouatitw.htm (godt nok til den nette sum af 45 $
:)

+Søren

Fra : Kevin

Dato : 26-06-02 23:12

> Jeg glæder mig allerede :] Lækkert at høre der er andre end mig der ville
> være interesseret i en sådan produktion...

Jeg er glad for at læse, at jeg ikke er den eneste, som ikke synes denne
fede film er langtrukken *G*

Hold mig/os endelig orienteret om en evt. udgivelse og bliv dagens mand i
filmsovs

Hilsen Kevin

Fra : Anders Nielsen

Dato : 27-06-02 00:07

Morten Wartou <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ErpS8.143$S13.3433@news.get2net.dk...

> [...]

> DVD - men kun med italiensk lydspor, det er ikke så fedt. En gut hos
> Paramount har meddelt mig, at man ikke ved hvornår den kommer - men der

Jeg mener absolut jeg har set den somewhere med Engelsk lydsport - dog en
portugisisk DVD eller sådan noget ?! jeg blander den muligvis sammen med
OUATI America, men er ikke sikker.

/Anders

Fra : Morten DH

Dato : 27-06-02 14:47

> [...]

> DVD - men kun med italiensk lydspor, det er ikke så fedt. En gut hos
> Paramount har meddelt mig, at man ikke ved hvornår den kommer - men der

Fra www.thedigitalbits.com:

"The studio has, however, confirmed that June will see the release of
another batch of classic Westerns to DVD. The specific titles are yet to be
announced, but don't expect Once Upon a Time in the West until late in the
year at the very earliest. "

Der er lavet plads på hylden ved siden af $ trilogien

Fra : Jakob Thusgaard

Dato : 27-06-02 18:52

Smut evt. ind på
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005JKH3/104-5225475-0682321
og skriv en e-mail adresse på, så du får besked, når filmen kommer...

/Jakob

Fra : Søren Lauritsen

Dato : 30-06-02 00:54

Super lækker :]