Laserprinter-fejl i udskrift
Fra : Tommy Ketscher

Dato : 26-06-02 20:09

Hej
Jeg har en Brother 1030 Laserprinter, som lige pludselig er begyndt at lave
streger/fnidder/fnadder på mine udskrifter. Hvis man laver 8-10 sider så går
det væk, så der mangler ikke toner. Er der nogle kloge hoveder der ved
hvorfor og hvad jeg kan gøre ved det

Fra : Kasper Guldmann

Dato : 26-06-02 22:38

"Tommy Ketscher" <tommy@edbfreak.dk> wrote in message
> [...]
går
> det væk, så der mangler ikke toner. Er der nogle kloge hoveder der ved

prøv at tage toner-patronen ud og ryst den. Det hjælper på min oki 110
--
mvh Kasper Guldmann

Fra : Lars Funder

Dato : 27-06-02 10:23

"Tommy Ketscher" <tommy@edbfreak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
går
> det væk, så der mangler ikke toner. Er der nogle kloge hoveder der ved

Tag patronen ud, på det modul der hedder DR-6000 sidder en corona wire
cleaner device som man kan kører frem og tilbage for at rense corona wire,
det kan hjælpe.

Lars Funder
www.larsfunder.dk