MBM5 og Asus A7V333
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 26-06-02 17:57

I Motherboard Monitor 5 kan jeg vælge 3 temperatur-sensorer :

1: Viser motherboard-temp, 28 grader
2: Viser CPU-temp, 51 grader

og så er der :

3: Viser (noget som jeg ikke ved hvad er) , 14 grader

Nogen der kan fortælle mig om 3'eren ?

-------
MVH
Simon Walther-Larsen
- nu snart i en udgave udenfor hegnet.

Fra : Sinkbæk

Dato : 26-06-02 19:07

"Simon Walther-Larsen" <waltherlarsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2: Viser CPU-temp, 51 grader
>
> og så er der :
>
> 3: Viser (noget som jeg ikke ved hvad er) , 14 grader

Det kan være det er temperaturen på grafikkortet?

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : Sporten

Dato : 26-06-02 19:36

> Det kan være det er temperaturen på grafikkortet?

det tror jeg ikke det er, så skulle det jo være koldere end stue temp. og
det kan jeg ikke få til at passe. jeg tror problemet ligger i at der ikke er
nogen sensor tilsluttet, selvom at det står i MBM. men hvem ved jeg kan jo
tage fejl.

--
MVH.
Sporten

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-06-02 09:07

> I Motherboard Monitor 5 kan jeg vælge 3 temperatur-sensorer :
>
> 1: Viser motherboard-temp, 28 grader
> 2: Viser CPU-temp, 51 grader
> 3: Viser (noget som jeg ikke ved hvad er) , 14 grader

Formodenligt er der på dit mb et udtag til en "løs" temperaturføler. Hvis
der ikke er tilsluttes noget til vil du få en "tilfældig" måling. I din
dokumentation står den sikkert under temperatursensor for PSU.

På mit a7v133, bruger jeg føleren til at overvåge hd temp.

/A