Er det ikke meget billigt?
Fra : JBF

Dato : 12-02-01 15:11

GVD Antenneforening tilbyder ifølge deres hjemmeside ubegrænset surf 1meg
up/downstream til 175 kr/mnd. Lyder det ikke meget billigt? Ærgeligt at man
ikke bor i Aalborg området.

JBF

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 12-02-01 17:34

"JBF" <donotspamboborg@mailandnews.com> wrote:

>GVD Antenneforening tilbyder ifølge deres hjemmeside ubegrænset surf 1meg
>up/downstream til 175 kr/mnd. Lyder det ikke meget billigt? Ærgeligt at man
>ikke bor i Aalborg området.

Jo, det er ret billigt. Jeg bor i det område, hvor antenneforeningen
hedder GVD, og min tilslutningen vil derfor blive flyttet fra Stofanet
til GVDnet inden den 31/3.

Ifølge en artikel i ComputerWorld (svjh) for et par måneder siden har
GVDnet en 34 Mbps forbindelse via Sonofon - og det er til alle ca.
7.000 husstande, så hvor hurtigt det reelt bliver er et godt
spørgsmål.
--
Rasmus Waehrens
Prophet on a mission from HesteFest.dk

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 16-02-01 23:26

Ja daw ,

Jeg konverterede fra Stofa til GVD for godt en måned siden og :

Det er samme hast. som Stofa, men meget ustabilt.

Supporten Sucks virkeligt ... Har sendt mail op mod 4 gange med samme
tekniske spørgsmål og ikke fået en skid svar jeg kunne bruge til noget.

Så det er billigt ja , men samtidigt MEGET MEGET uprofessionelt... Det
gælder fra ende til anden !!!

Hygge

Jan