Andet multimedie
bentjuul 3670
Skal vi lave webdesign sammen
Fra : 2hard2get

Dato : 25-06-02 21:52

Kan du eller vil du lære at arbejde med Dreamweaver MX, Flash MX, Access
2002, Photoshop 7,0, image ready, Illustrator. Hvorfor så ikke skrive
til mig så vi kan arbejde med det sammen, jeg havde forstillet mig at vi
skulle værer en tænketank på 2-4 personer som gerne vil arbejde med
ovenstående. Du skal helst værer fra Odense eller fyn, da tanken var at
vi skal mødes en eller to gange om ugen.
Kom nu bare ud af busken der er ikke noget at værer bange for, bare du
har lysten til at arbejde med webdesign samt at mødes med andre af samme
interesse er du den rette person.

HÅBER AT HØRE FRA DIG

http://www.kandu.dk/

Fra : jopa

Dato : 25-06-02 22:21

"2hard2get" skrev bla.
< bare du
> har lysten til at arbejde med webdesign samt at mødes med andre af samme
> interesse er du den rette person.

Nedenstående er vist mere rigtig for dit emne

--

mvh jopa
www.web-templates.dk