Nyindkøbt hardware - potentielle problemer~
Fra : - = KG = -

Dato : 25-06-02 21:31

Jeg har idag købt følgende hardware:

Codegen 6013-1 Kabinet, 300W PSU:
http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=124

Asus A7V333 bundkort (uden RAID):
http://www.asus.com.tw/mb/socketa/a7v333/overview.htm

Athlon XP 2000+

Thermaltake Volcano 6 Cu køler (400gram):
http://www.thermaltake.com/products/heatsink/v6.htm

512 MB DDR PC2700 Samsung RAM (2x 256 moduler):
http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=350256&kat=

Creative GeForce 4 Ti4200:
http://uk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=321

Harddisk, CDROM drev, diskettedrev og netkort tager jeg fra min nuværende
computer.
Her inden jeg bryder emballagen har jeg lige et par spørgsmål:

- Vil der være nogle som helst kompatibilitetsproblemer med dette hardware,
eller vil det passe 100% sammen ?

- Selvom Codegen kabinettet er standard og prisbilligt kan det vel stadig
trække ovenstående hardware ?

- Hvad skal jeg især passe på når jeg skal til at samle det hele, og hvilket
værktøj er bedst at anvende ?

Mvh KG

Fra : sune vuorela

Dato : 25-06-02 23:07

On Tue, 25 Jun 2002 22:31:02 +0200, "- = KG = -"
<Garmer83@hotmail.com> wrote:

>- Hvad skal jeg især passe på når jeg skal til at samle det hele, og hvilket
>værktøj er bedst at anvende ?

Pas på kernen på processoren når du montere køler!

Og brug din favoritstjerneskruetrækker til at samle tingene!

--
Sune

Fra : Martin K

Dato : 26-06-02 09:38

- = KG = - wrote:
> Jeg har idag købt følgende hardware:
>
> Codegen 6013-1 Kabinet, 300W PSU:
> http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=124

Jeg ville nok lige bruge de sidste 'spir' på en hytte fra AOpen eller
Chieftec...

--
Martin K

Fra : - = KG = -

Dato : 26-06-02 12:21

> Jeg ville nok lige bruge de sidste 'spir' på en hytte fra AOpen eller
> Chieftec...

Som sagt er hardwaren allerede indkøbt - spørgsmålet retter sig mod
installationen af hardwaren, og potentielle problemer.

Fra : Martin K

Dato : 26-06-02 12:24

- = KG = - wrote:
> Som sagt er hardwaren allerede indkøbt - spørgsmålet retter sig mod
> installationen af hardwaren, og potentielle problemer.

Sorry, det så jeg ikke lige! Men kan da godt se det forkerte i mit svar nu.
Du glemmer det bare....

--
Martin K