Billeje i Frankrig - erfaring med ADA?
Fra : Jesper Perregaard

Dato : 25-06-02 20:27

Min familie og jeg skal 14 dage til Nice denne sommer. Vi planlægger at leje
en bil for at komme rundt. Jeg er stødt på udlejningsselskabet ADA
(http://www.ada-location.com/index.html), der dækker hele Frankrig. Priserne
er også helt i orden. 1600 FF (som rettelig er 244 EURO) pr. uge med 1500 km
fri. Iflg. kontraktbetingelserne er det endda med forsikring til reduktion
af selvrisiko og forsikring af føreren af bilen. Alligevel er jeg en smule
usikker på at skulle leje hos et fransk selskab og vil derfor gerne høre, om
der er andre der har erfaringer med at leje ved ADA,

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-06-02 20:26

"Jesper Perregaard" <perregaard@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
høre, om
> der er andre der har erfaringer med at leje ved ADA,

Ja, det er jo beklageligt at der ikke er noget dansk selskab
repræsenteret i Frankrig.

Hvad er det lige der får dig til at vælge at holde ferie i et land, hvor
du ikke stoler på noget som helst?

Som jeg ser det, kan du risikere at komme til at holde dine 3 ugers
ferie i angst og bæven, fordi du tror at Frankrig er en eller anden form
for u-land!

For din sjælefreds skyld, tror du så ikke du skulle vælge et dansk
badeland i stedet for?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Heidi

Dato : 26-06-02 21:05

Folmer Rasmussen wrote:
> "Jesper Perregaard" <perregaard@12move.dk> skrev i en meddelelse
> at leje

[snip]

> [...]
> repræsenteret i Frankrig.
>
> Hvad er det lige der får dig til at vælge at holde ferie i et land,

Hvad er det lige der er i vejen med gerne at ville høre om andres
erfaringer med noget i udlandet? Er det ikke bl.a. det denne gruppe
er til for?

> Som jeg ser det, kan du risikere at komme til at holde dine 3 ugers
> ferie i angst og bæven, fordi du tror at Frankrig er en eller anden
> form for u-land!

Sikke meget du kan få ud af det indlæg.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes