Info om SCSI...
Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-06-02 17:25

Hej NG ('er)!

Jeg har fået fingre i en mindre server fra mit arbejde af. Men men men...
Den er proppet med SCSI udstyr, og det ved jeg faktisk ikke så meget om

Er der nogen der har nogle gode link liggende som kan fortælle mig lidt mere
om de forskellige standarder, ud over det at kunne se forskel på stikkene...
Siderne behøver ikke være specielt simple eller noget, da jeg ikke er helt
novice til almindeligt PC-udstyr...

På forhånd mange tak for det.

Jonny.

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-06-02 18:44

Jonny Jensen wrote:
> [...]
> forskel på stikkene... Siderne behøver ikke være specielt simple
> eller noget, da jeg ikke er helt novice til almindeligt PC-udstyr...

Men at søge på Google efter "SCSI" og tage en kigger på de første hits -
det er over dit niveau?

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-06-02 19:56

> Men at søge på Google efter "SCSI" og tage en kigger på de første hits -
> det er over dit niveau?

Der finder man ALT muligt, lige fra white papers på harddsike til almene
spørgsmål eller nye systemer som indeholder SCSI... VAR der nu nogen der
havde en god guide eller et link til en, ville det da være det bedste...

Jonny.

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-06-02 21:31

Jonny Jensen wrote:
> [...]
> almene spørgsmål eller nye systemer som indeholder SCSI... VAR der nu
> nogen der havde en god guide eller et link til en, ville det da være

Nu fortæller du jo ikke ligefrem detaljeret om, hvilken information du
søger?
"...lidt mere om de forskellige standarder..." kan jo være alverdens
ting....

Fra : René Jensen

Dato : 26-06-02 17:08

Jonny Jensen wrote:
> Der finder man ALT muligt, lige fra white papers på harddsike til almene
> spørgsmål eller nye systemer som indeholder SCSI... VAR der nu nogen der
> havde en god guide eller et link til en, ville det da være det bedste...

Prøv f.eks. nedenstående links:

http://searchstorage.techtarget.com/sDefinition/0,,sid5_gci212949,00.html
http://www.adaptec.com/worldwide/product/prodtechindex.html?sess=no&cat=/Technology/SCSI&source=menu

.... hos Adaptec klikker du bare på det link, som har mest relevans for
dig - links'ne er oppe til højre under teksten "Understanding SCSI"

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 26-06-02 18:35

> [...]
>
> ... hos Adaptec klikker du bare på det link, som har mest relevans for
> dig - links'ne er oppe til højre under teksten "Understanding SCSI"

Super! Tak for det

Jonny.

Fra : René Jensen

Dato : 27-06-02 17:23

Jonny Jensen wrote:
> Super! Tak for det

No problem.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Madsen

Dato : 25-06-02 18:53

Kim Jensen skrev:

> Men at søge på Google efter "SCSI" og tage en kigger på de første
> hits - det er over dit niveau?

Eller måske 3 dage tilbage i gruppen til et indlæg ved navn SCSI.

Madsen.