erfaringer med Medion trådløs transmission~
Fra : jakob

Dato : 25-06-02 13:03

Jeg er i en anden tråd blevet gjort opmærksom på Medion trådløs
transmissionssystem. Jeg skal bruge det til at sende dvd og divX til
mit tv og vil høre hvor godt det egentlig fungerer ?

MVH

Jakob

Fra : Glenn Hartvig

Dato : 27-06-02 22:16

Hej jakob

jeg har medions trådløse transmisions system
og køre uden problemer og uden det mindste støj
20 meter gennem 2 gasbeton vægge,
men jeg syntes sender og modtager bliver lidt for varme,
så jeg slukke for dem når jeg ikke bruger dem

MVH. Glenn

Fra : jakob

Dato : 27-06-02 23:58

In article <3d1b8090$0$169$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
gha@post6.tele.dk says...
> Hej jakob
>
> jeg har medions trådløse transmisions system
> og køre uden problemer og uden det mindste støj
> 20 meter gennem 2 gasbeton vægge,

Det er sgu cool, jeg må indrømme at jeg har været meget skeptisk mht. om
det kan lade sig gøre at få det fulde udbytte af dvd kvaliteten på denne
måde. Det må jo være et analogt signal der sendes, men nu er jeg meget
tæt på at springe på en sådan sender istedet for 15 m kabel

Hygge

Jakob