film trådløst fra pc til tv, hvordan gøres~
Fra : jakob

Dato : 25-06-02 11:54

Hej

Da min pc står et stykke væk fra stuen er jeg begyndt at interessere mig
for at sende signalet trådløst derind. Jeg vil gerne kunne se divX og
DVD film på mit tv, men er i tvivl om hvordan det gøres nemmest og
billigst. I min pc er der et palit daytona gf4mx440 grafikkort.

Så hvis du har erfaringer med dette vil jeg gerne høre fra dig.

Hygge

Jakob

Fra : Esben

Dato : 25-06-02 12:13

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse news:MPG.17826a39d23e3c9896e0@sunsite.auc.dk...
> [...]
> DVD film på mit tv, men er i tvivl om hvordan det gøres nemmest og
> billigst. I min pc er der et palit daytona gf4mx440 grafikkort.

Med sådan en fætter fx.
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=kJpQKf-BpEBQKcKZ33OQgTms
LLS1gMYD7ig=?ProductID=D6ysHgt2W_kAAADsxzY6T7ic

--
Esben

Fra : jakob

Dato : 25-06-02 13:01

In article <af9j8l$e6k$1@sunsite.dk>, sordiahp@hotmail.com says...
> --
Har du nogen ide om hvordan kvaliteten er hvis man f.eks. sender en dvd
film til via dette system. Hvis der er sne etc. har det ingen interesse,
men ellers ser det da interesant ud.

Hygge

Jakob

Fra : Esben

Dato : 25-06-02 15:25

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse news:MPG.178279d19b4b97589896e1@sunsite.auc.dk...
> [...]
> Har du nogen ide om hvordan kvaliteten er hvis man f.eks. sender en dvd
> film til via dette system. Hvis der er sne etc. har det ingen interesse,

Jeg har aldrig selv set det i drift, men jeg har da læst et par indlæg fra folk er glade for sættet. Prøv at søge i
groups.google.com.

--
Esben

Fra : jakob

Dato : 25-06-02 20:58

> Jeg har aldrig selv set det i drift, men jeg har da læst et par indlæg fra folk er glade for sættet. Prøv at søge i
> groups.google.co

Det prøver jeg lige

tak

Jakob

Fra : Sam

Dato : 25-06-02 13:33

"jakob" <ingen@spam.dk> wrote in message
> [...]
> DVD film på mit tv, men er i tvivl om hvordan det gøres nemmest og
> billigst. I min pc er der et palit daytona gf4mx440 grafikkort.
Ikke billigst ,ikke trådløst men ret smart.
http://www.jp.dk/itogc:aid=1299616/