Værksteds-miverne
Fra : marianne hellemose

Dato : 25-06-02 10:24

Det er muligt at jeg er gået glip af noget, det sker jo
engang imellem *GG* undskyldningen er alderen og
kattehår på hjernen.
Men skulle værksteds-mivernes historie ikke også op
på hjemmesiden ??

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jette

Dato : 25-06-02 19:52

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> engang imellem *GG* undskyldningen er alderen og
> kattehår på hjernen.
> Men skulle værksteds-mivernes historie ikke også op

Jo, da .... jeg håber helt sikkert at alle der deltager i
redningsaktioner, bagefter har lyst til at skrive historien. Alle
historierne vil så være tilgængelige i hjemmesidens "Tortie-sektion"...
Hov!, det giver mig en anden idé.. burde vel egentlig have en "killinger
til salg" -sektion, med de mivere der aktuelt er til salg fra hjemløse
mødre..... Nå, det må vidst lige vente lidt... synes jeg finder på noget
nyt hele tiden *S*

.... får vi historien Mette?

Mvh. Jette

Fra : Mette Svangren

Dato : 25-06-02 20:48

"Jette" <jni@omnix.dk> skrev i en meddelelse

> ... får vi historien Mette?
>
> Mvh. Jette

Selvfølgelig får I det *G*. Jeg vil se, om jeg kan nå at skrive den i morgen
formiddag, og så sender jeg den til dig.
I mellemtiden kan jeg da fortælle, at vi endelig har fået killingerne på
vores egen hjemmeside www.svangut.dk

MVH Mette (der slet ikke har den tid til "sit" internet, som hun plejede,
før hun kom ud i det pulveriserende arbejdsliv