Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Forslag til 2D grafikkort til en 500 mhz
Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-06-02 08:17

Min kammerat har en 500 mhz amd K-II. 64 RAM, win 98 SE og et gammelt 2
megabyte grafikkort.
Han kan ikke se film af almindelig eller god kvalitet, kun
lavopløsningsfilm.

Hvilket grafikkort kan jeg foreslå at han skal købe.? Han spiller ikke spil,
så 3D effekten skal der ikke være satset på, og rent 2D vil også være
iorden. Jeg har sagt at han ikke skal regne med at slippe mere end 500 kr.
(eller deromkring).

Mvh Thomas

Fra : JRS

Dato : 25-06-02 17:38

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så 3D effekten skal der ikke være satset på, og rent 2D vil også være
> iorden. Jeg har sagt at han ikke skal regne med at slippe mere end 500 kr.

Hvis du kan finde et brugt Matrox G400 kort til ham .. Enten i AGP eller PCI
... Så skulle han være rigtigt godt kørene .. Det koster omkring de 400-500
kr brugt og hvis han skulle finde på at spille lidt 3D kan det da også klare
lidt af det .. Men 2D kvali'en er helt i top

MVH
JRS