SKAL høres på Roskilde:
Fra : Andrew

Dato : 24-06-02 22:23

Her er hvad jeg umiddelbart udfra listen gerne ville se/høre, om muligt...:

Erykah Badu
Chemical Brothers
Funk'n Lata
Furillo
Nelly Furtado
Garbage
CV Jørgensen
Kent
Lake Placid
Manu Chao
RED HOT CHILI PEPPERS
Saybia
Slayer
Starsailor
Superheroes
Swan Lee
Travis

Listen er umiddelbart AAAAAAALT for langt til at jeg er i stand til at nå
det hele, men jeg vil gøre mit ypperste!

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 24-06-02 22:26

Jeg ville bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gerne have hørt MUSE, men de kommer jo til
Midtfyn.

De er så GENIALE!!!

De måtte gerne komme på bekostning af Pet Shop Boys og Paff Doddy, eller
hvad han hedder...

ÆV

mvh Anders

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 24-06-02 22:46

Har selv lige lavet en lille liste:
Tirsdag 23:59 - 08:00 Vagt > Port 17

Torsdag 17:30 Orange > SUPERHEROES (DK)
Torsdag 22:30 Orange > RAMMSTEIN (D)

Fredag 16:00 - 23:59 Vagt > Port 21
-Fredag 16:00 Grøn > SAYBIA (DK)
-Fredag 17:00 Orange > SLAYER (US)
-Fredag 22:00 Orange > RED HOT CHILI PEPPERS (US)
//Fredag 23:30 Grøn > TELEVISION (US)
Fredag 01:00 Orange > PET SHOP BOYS (UK)

Lørdag 16:00 Grøn > C.V. JØRGENSEN (DK)
Lørdag 17:30 Gul > SWAN LEE (D)
Lørdag 19:30 Orange > MANOWAR (US)
Lørdag 22:00 Orange > NEW ORDER (UK)
Lørdag 23:59 - 08:00 > Vagt > port 21
-Lørdag 01:00 Orange > PRIMAL SCREAM (UK)

Søndag 16:00 Orange > KENT (S)
Søndag 20:00 Orange > GARBAGE (UK)

//Beach

Andrew skriver:

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 24-06-02 22:48

Resten af tiden vil jeg nok bruge på at drikke mig ganske sanseløs stiv og nyde
selskabet af 5-6 venner der kommer på besøg i min lille by fra Kbh *LOL*

//Beach

Fra : Jackie

Dato : 25-06-02 15:10

Kan slet ikke se Satyricon på nogle af jeres lister... :(

Total godt Black metal band fra Norge...Selvom man ikke er til sort metal er
det en oplevelse værd, og når det nu er kl. 2.30 efter Pet Shop Boys, skal
man jo igang igen efter den pop-oplevelse...

Jackie

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-06-02 04:47

Det minder mig om at jeg skal have repareret min knallert. Den er begyndt at
skraldre lidt i motoren.
_______________

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:af82jb$7cp$1@sunsite.dk...

Fra : Andrew

Dato : 25-06-02 08:30

Du minder mig lidt om at jeg skal have besøgt min SYGE tante på psykiatrisk!
-----------------------

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-06-02 10:24

Åge Halldorsson skrev:

>Det minder mig om at jeg skal have repareret min knallert. Den er begyndt at
>skraldre lidt i motoren.

Åge - er du ikke rar at bruge news:dk.snak.mudderkastning? Den er
netop beregnet til det indlæg ala det du skriver her.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Torben Larsen

Dato : 25-06-02 23:51

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> Det minder mig om at jeg skal have repareret min knallert. Den er begyndt
at
> skraldre lidt i motoren.

Skal der en ny mælkekasse på ??

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 26-06-02 23:13

Torben Larsen <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:afarvn$8os$1@news.cybercity.dk...

> Skal der en ny mælkekasse på ??
________

Nej, den er helt ny. Mes festivalen fik mig til at tænke på om det monstro
kunne være noget med støjtilførslen.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 07-07-02 02:53

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> ________
>
> Nej, den er helt ny. Mes festivalen fik mig til at tænke på om
> det monstro kunne være noget med støjtilførslen.

Snarere signal/støjforholdet...

--
B-)
Ting til salg: http://salg.4952.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 07-07-02 02:51

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Det minder mig om at jeg skal have repareret min knallert. Den
> er begyndt at skraldre lidt i motoren.

Tror du ikke bare at du er kommet til at sige som Richard Ragnvald
mens du kørte på din knallert?