Hvis noget går og leder efter en killing..~
Fra : Helle Andersen

Dato : 24-06-02 21:03

.....så smut lige en tur forbi Dyrenes Beskyttelses hjemmeside og tag et
kig på en lille tortie killing ved navn Esmeralda fra internatet i Roskilde.

Jeg må indrømme, at hun ramte mig med 220 km/t - hun er simpelthen
bare det mest nuser, jeg længe har set. Hvis det ikke lige var fordi jeg
er godt booket op, ville jeg helt sikkert ikke kunne lade være med at
slå en smut forbi internatet i Roskilde *suk*

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Pia

Dato : 24-06-02 21:16

Tulle i Stubbekøbing er nu også en kær lille nipse...

Uha, det er godt jeg ikke skal have flere katte lige nu! Jeg ville tage dem
allesammen.

:Pia