Ny Maine Coon killing :-)
Fra : Christina K

Dato : 24-06-02 13:26

Hej Gruppe

Juuubiiiii, så har jeg også fået en ny hunkat, hun er bare så sød og
fræk. Hun er en silver tortie, jeg fik hende i sidste weekend, så det
har været en lille hemlighed indtil nu. Det er nu skønt at have en
killing i huset, det sætter gang i den. Calibra har helt accepteret
hende og de sover ved siden af hinanden og han vasker hende, nærmest som
en missemor. Askepot skal lige have lidt længere tid, men der er ingen
problemer, de er bare ikke lige klinet op af hinanden hele tiden.

Ved at lave en "vild" eftertilmelding til Aars er det lykkes mig at få
hende med der, så der bliver der mulighed for at se hende, ellers skal I
være velkomne til at gå ind på www.purpletribes.dk under Cindy Boogaloo.

Der er også kommet billeder af vores hjemmelavede kradsetræ, det ligger
under diverse.

Missehilsener

Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Lene

Dato : 24-06-02 13:47

Christina K wrote:

> Hej Gruppe

Hej Christina :- ))

Rigtig mange gange tillykke med hende :- ) Hun ser godt nok dejlig ud :- )
Glæder mig meget til at se hende i Aars :- ) Som Grit også skrev i en anden
tråd, sikke mange nye hunkillinger der kommer til Aars i weekenden :- ))

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Birgitte

Dato : 24-06-02 14:28

Tillykke Christina
Cindy Boogaloo ser rigtig godt ud, men det har jeg vist fortalt Jer før
Glæder mig til at se hende med fingerne *S*
Misseknus fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-06-02 14:38

Hej Christina,

tillykke med hende...hun er godt nok nuser! Glæder mig til at se hende
"live"!

/Pernille

Fra : Jesper Sloth

Dato : 24-06-02 15:55

> [...]
> en missemor. Askepot skal lige have lidt længere tid, men der er ingen
> problemer, de er bare ikke lige klinet op af hinanden hele tiden.

Hej

Tillykke med den lille, jeg kan se at jeg har en der ligner næsten på en
prik, og hun hedder Sille, jeg har lagt nogle billeder af hende i dk.binaer
under "Sille kattebilleder" hun bliver snart 10 mdr. hun er meget kærlig, og
en drillepind. De to andre katte der også er på nogle af billeder er to 12
år gamle hankatte der har fået deres anden ungdom efter at Sille ankom til
deres domicil.

Mvh

Jesper

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-06-02 16:38

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> år gamle hankatte der har fået deres anden ungdom efter at Sille ankom til

Hej Jesper.

Bare en lille info hvis du ikke allerede ved det: Gruppen har en billedside
http://www.webshots.com hvor brugernavnet er dkfritiddyrkat og
password'et er miauw. Bare fordi jeg og en del andre ikke kan se dk.binaer
og alligevel gerne vil se på søde kattebilleder

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk

Fra : Jesper Sloth

Dato : 24-06-02 18:26

> [...]
> password'et er miauw. Bare fordi jeg og en del andre ikke kan se dk.binaer
> og alligevel gerne vil se på søde kattebilleder

Hej

Nu skulle de gerne ligge på siden, og hvis jeg har gjort det rigtigt er
dette linket til billederne. Albummet hedder Sille

http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID
=41632339

Mvh

Jesper

Fra : Christina K

Dato : 24-06-02 20:57

Jesper Sloth <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1755ea$0$14576$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
er
> dette linket til billederne. Albummet hedder Sille

Hej Jesper

Kunne ikke lige følge linket, men så hende inde i binaer. Hun er da
dejlig, men også de andre katte ser søde ud. Den ene er brun
makreltabby, næsten ligesom min Askepot. Hun er bare brun blocthedtabby.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Jesper Sloth

Dato : 24-06-02 21:46

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> skrev i en meddelelse

Hej igen

> Nu skulle de gerne ligge på siden, og hvis jeg har gjort det rigtigt er
> dette linket til billederne. Albummet hedder Sille

> [...]

Nu håber jeg det virker uden at linket blivet knækket over.

Mvh

Jesper

Fra : Jesper Sloth

Dato : 24-06-02 21:49

http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID
> =41632339 <
>
> Nu håber jeg det virker uden at linket blivet knækket over.

Hej igen igen

Nå det gør det altså ikke, men det er meningen at det sidste =41632339 skal
med i linket så virker det.

Mvh

Jesper

Fra : Kate

Dato : 25-06-02 21:15

Hej Jesper

Sille er vel nok sød. Den med Sille driller Møffe kender jeg kun alt
for godt. I samme sekund Johan komme for at nusse kommer Lante og vader
ind foran ham, hvilket altid får Johan til at gå igen. Nogle gange kan
jeg ignorer Lante og overtale Johan til en kort nussetur, men oftest
gider han ikke de lille møvehoved.

Kate

Fra : Trine Piltoft

Dato : 24-06-02 20:28

Hej Christina

Jamen et STORT tillykke med hende.
Hvor ser hun dog yndig ud, kan godt forstå hvis du er faldet for
hende :0)

Mange hilsner fra
Trine & co.

Fra : Kate

Dato : 25-06-02 20:23

"Christina K" <christinak@adr.dk> wrote in

> Juuubiiiii, så har jeg også fået en ny hunkat, hun er bare så sød og
> fræk. Hun er en silver tortie, jeg fik hende i sidste weekend, så det
> har været en lille hemlighed indtil nu.

Hun er dog godt nok charmerende. Tillykke med hende.

Kate

Med alle de killinger der kommer her får man jo lyst til en selv

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-06-02 11:46

Hej Christina

Pyha, nu er ferien slut, og jeg kan slet ikke følge tempoet på ng'en mere

Men et lidt forsinket tillykke med Boogaloo. Hun ser rigtig dejlig ud og det
_er_ altså en kanon flot farve
Det er åbenbart farligt at tage på killinge-kig (jfr. Lisbeth) *GG*
Men jeg er glad for det lykkedes dig at finde en hunmis Ærgeligt, at jeg
ikke kan komme til Års på lørdag ( -Jeg satser på at tage derop søndag, hvis
jeg finder ud af noget med transport.). Men du holder vel også et træf
engang ikk' ikk' ikk'?

Med alle de killinger, som vælter ind hos ng'erne for tiden, er jeg ved at
gå til af misundelse. Måske skulle jeg revurdere min planer om
opdræt; -Eller mangel på samme

Mange hilsner,
Katrine.

Fra : Jinnie Laursen

Dato : 26-06-02 22:12

Hej Christina....
Sidder lige og små griner lidt....
æææææææææælsker katte, har selv 2 af dem og ønsker mig en Main coon......
Men det var nu mere navnet jeg grinede af......Faktisk er jeg i familie med
den Rigtige Zindy Boogaloo og jeg kan oplyse dig at hun elsker katte *SS*
men sådan noget kan man kun grine af....*GG*
Held og lykke med den lille Mis *SS*
Knus Jinnie

Fra : Christina K

Dato : 26-06-02 22:57

Jinnie Laursen <bobo@alf-bobo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1a2cf7$0$1467$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
*SS*
> men sådan noget kan man kun grine af....*GG*

Hejsa

Ej, hvor sjovt. Opdrætteren følger jo med i Venner for livet og synes at
det var det helt rigtige navn. Desværre har hun kaldt hende Cindy og
ikke Zindy, som den rigtige Zindy hedder. Vi har valgt at kalde
bettepigen for Boogaloo til daglig.

Nå men hils da lige Zindy fra Boogaloo *GG*

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk