TDC og alt.dk.binaer
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 12-02-01 11:16

Hejsa.

Kan news alt.dk.binaer ikke findes hos TDC mere ?

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Charlie Condolences

Dato : 12-02-01 07:04

:: Kan news alt.dk.binaer ikke findes hos TDC mere ?

TDC hat sich entschieden, fuer die text-gruppen in news.tele.dk
zu konzentrieren. Das bedeutet, die dateien-gruppen haben niedrigen
Vorrang.

Also, wenn news.tele.dk ist durch Leser- und Leserinbelastung
ueberbelastet, und einkommendende Artikeln kommen zu langsam,
musst der Zutritt etwas begrenzt. Hoechste Belastung erfolgt
durch binaer-dateien saugen, beide dk.binaer* und alt.binariez*.

Die groesste Belastung ist abends Di-Do, und nachmittag bis abend
So u. Mo. Waehrend diesen Zeit wird entweder dk.binaer oder alt.bin*
nicht lesbar, um die hochste Erfuellung der nicht-binaer grueppen zu
erreichen. Diese Zeitpunkte der begrenzung sind ungefaehr spaet
nachmittag und abend bis 23 Uhr Di-Do, mittag bis 23 Uhr Mo, und
nachmittag bis 23 Uhr So.

Alle zeitweise begrenzte binaer Gruppen sind von 193.162.153.117
durchgehend lesbar. Posting fuer Kunden ist auch erlaubt. Die
Lesung von 193.162.153.117 vermindert die Belastung von news.tele.dk
und so koennte die Begrenzung moeglicherweise reduziert werden. Wir
fuehren in kurze eine brand-neu nur-text swerver fuer geschaefts-
kunden ein.

193.162.153.117 hat zweimal Freitag nachmittag Schrotthardwareprobleme.
Spaeter heute wird ein bisschl downtime geplannt, um solche Probleme
definitiv zu loesen fuer ein paar stundli oder so. Leider sind siemlich
verschiedene alte artikeln teilweise vermisst, aber seit samstag morgen
ist alles hoffentlich wieder in ordnung -- i' hob' selbst koi' neue
unregelmaessigkeiten entdeckt.

Bitte benutzen Sie -- so weit wie moeglich -- 193.162.153.117 fuer
newslesen und newspostin', und solche weitere begrenzung von news.tele.dk
werden nicht so merkbar.

Leider gibt es ueberhaupt KEIN guarantie fuer 193.162.153.117. Ich
selber treib' dies, dass unsere hoch-qualifizierte Techniker-goons
koennen ruhig eine riesige Mega-Swerver bauen und stressfrei bier
trinken. Sonst bin i' nix.

Mit wenigsten hilfen,
Ihr
Kvindeservice

Fra : Hauge

Dato : 12-02-01 12:22

Hejsa

"Charlie Condolences" <autocyberretributionmeowbot@pl0nQ.invalid> wrote in
message news:968fuf$70a$1@warpednews.warpedworld.tele.dk...
> TDC hat sich entschieden, fuer die text-gruppen in news.tele.dk
> zu konzentrieren. Das bedeutet, die dateien-gruppen haben niedrigen
> Vorrang.

Sådan burde det være ved alle udbydere..

> Leider gibt es ueberhaupt KEIN guarantie fuer 193.162.153.117. Ich

Men den virker da det meste af tiden, også for os ikke TDC kunder.

> Mit wenigsten hilfen,
> Ihr
> Kvindeservice

Transvestit?

Mvh Hauge
Ps.: Rart med lidt tysk i grupperne en gang imellem.

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 12-02-01 12:56

Hauge <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message news:968kj4.b4.1@CUThrcnet.dk...
> Ps.: Rart med lidt tysk i grupperne en gang imellem.

Nej.

--
Anders Ebbesen
Coach Willis: You're not much into sports.

Fra : Peter Juhl

Dato : 12-02-01 13:31

"Anders Ebbesen" wrote...
> Hauge wrote...

> Nej.

Jo.

/Peter

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-02-01 21:34

On Mon, 12 Feb 2001 13:31:04 +0100, "Peter Juhl"
<dev-null@list.inet.tele.dk> wrote: in
<968l26$f1p$1@news.inet.tele.dk>

>Jo.

Så kan i jo passende oversætte for os ander,,,

--

Med de venligeste hilsner
Ivar Madsen

Fra : Hajaj®

Dato : 12-02-01 14:32

On Mon, 12 Feb 2001 11:22:18 GMT, "Hauge"
<hauge@CUThrcnet.dk> wrote:

>Hejsa
>Ps.: Rart med lidt tysk i grupperne en gang imellem.

Hvof' det?

Hajaj®
hajaj@webhiker.dk

Do What Thou Wilt shall be the Whole of the Law

Fra : Hauge

Dato : 12-02-01 14:42

Hejsa

"Hajaj®" <hajaj@webhiker.dk> wrote in message
> Hvof' det?

For at der for en gang skyld skal ske noget nyt, derf'.

Mvh Hauge

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-02-01 15:23

> Hejsa
>
> "Hajaj®" <hajaj@webhiker.dk> wrote in message
>
> For at der for en gang skyld skal ske noget nyt, derf'.

Og andre bliver flamet hvis de skriver hollandsk eller fransk i en dansk
gruppe. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk?

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 12-02-01 15:26

On Mon, 12 Feb 2001 15:22:49 +0100, "Bjarke Andersen"
<bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Og andre bliver flamet hvis de skriver hollandsk eller fransk i en dansk
>gruppe. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk?

så er vi tilbage v. at der _er_ forskel på folk.

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 12-02-01 15:30

"Thomas Jensen, pil.dk" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse

> så er vi tilbage v. at der _er_ forskel på folk.
> Thomas Jensen
> http://pil.dk/

Hellere dobbelt morale end ingen morale....

--
Lars B
-----

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 12-02-01 16:02

On Mon, 12 Feb 2001 15:29:50 +0100, Lars B. Jensen wrote:
>Hellere dobbelt morale end ingen morale....

Tror du ikke, at du mener moral?

--
Søren O.

http://chewbacca.dk/disclaimer/

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 14-02-01 11:28

"Søren Boll Overgaard" <luser@inet.tele.fw1.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke, at du mener moral?

> Søren O.

Klart jeg gør....

--
Lars B
-----

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 12-02-01 16:02

On Mon, 12 Feb 2001 15:26:06 +0100, Thomas Jensen, pil.dk wrote:

>så er vi tilbage v. at der _er_ forskel på folk.

Og specielt på dig.

Fra : Erwin Lansing

Dato : 12-02-01 15:35

In article <968rj2$q5h$1@news.inet.tele.dk>, Bjarke Andersen wrote:
>"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message

>Og andre bliver flamet hvis de skriver hollandsk eller fransk i en dansk
>gruppe. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk?

ik flame helemaal niemand wanneer die nederlands schrijven

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

"Computers are useless. They only give you answers"
   -- Pablo Picasso

Fra : Thomas Jensen, pil.d~

Dato : 12-02-01 15:38

On 12 Feb 2001 14:34:45 GMT, erwin@bavian.fnidder.dk (Erwin Lansing)
wrote:

>ik flame helemaal niemand wanneer die nederlands schrijven

ROT13?

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Christian Laursen

Dato : 12-02-01 15:41

"Thomas Jensen, pil.dk" <tj@dev.null> writes:

> ROT13?

vx synzr uryrznny avrznaq jnaarre qvr arqreynaqf fpuevwira

Det giver klart mere mening, ja.

Christian Laursen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-02-01 16:02

"Erwin Lansing" <erwin@bavian.fnidder.dk> skrev i en meddelelse

> ik flame helemaal niemand wanneer die nederlands schrijven

Mijnhereer,

Godvardomme! - omdat niemand deze stomme taal verstaat....

Met vriendelijke groet
Bjørn

Fra : Erwin Lansing

Dato : 12-02-01 16:12

In article <968tum$ad9$1@news.inet.tele.dk>, Bjørn Jørvad wrote:

>"Erwin Lansing" <erwin@bavian.fnidder.dk> skrev i en meddelelse

>Mijnhereer,

Geachte heer,mevrouw,

>Godvardomme! - omdat niemand deze stomme taal verstaat....

Zeker wel.

Og hvis du vil bande på hollandsk staves det stadig "Godverdomme" :)

FUT: nl.taal

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-02-01 16:18

> [...]
>
> --
> Erwin Lansing -- abe.fnidder.dk
>
> "Computers are useless. They only give you answers"

Sorry - Mit tastatur er ikke flamsk; men Hollandsk

mvh
Bjørn

"Enough is enough --- Bjørn Jørvad

Fra : Charlie Clown

Dato : 12-02-01 17:45

[...]

WOS? Bedeutet nicht _Bouwsma_ etwas?

groeten,
kvijndezeervijs

Fra : Erwin Lansing

Dato : 12-02-01 16:48

>WOS? Bedeutet nicht _Bouwsma_ etwas?

Friesisk?

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-02-01 16:49

"Charlie Clown" <autocyberretributionmeowbot@plonk.invalid> skrev i en
meddelelse news:9690de$aog$1@news.talkline.nl...
> [...]
> :: Mijnhereer,
> :: Godvardomme! - omdat niemand deze stomme taal verstaat....

Bitte - Nehem Sie die heisse "ardappel" out of your moth og drik en
belgierporter

mvh
Bjørn

Fra : DWM

Dato : 13-02-01 01:05

Siete la gente bevuta?
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS. No it´s not my real emailadress

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-02-01 01:09

"DWM" <not.for.you.to@know.com> skrev i en meddelelse
> Siete la gente bevuta?
> --

No abla espaniol..........

mvh
Bjørn

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 14-02-01 14:23

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> writes:

> Og andre bliver flamet hvis de skriver hollandsk eller fransk i en dansk
> gruppe. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk?

Gør de? Det burde de ikke blive. Der er ikke og har aldrig været
noget krav om, at man skal skrive på dansk i dk.* grupperne.

/Lars
--
Look out honey 'cause it's news and technology
ain't got time to make no apology

Fra : N/A

Dato : 12-02-01 16:49

Fra : Mogens

Dato : 12-02-01 20:12

> Mvh Hauge
> Ps.: Rart med lidt tysk i grupperne en gang imellem.

Nej ånsvagt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-02-01 17:31

Lige en hurtig oversættelse... Til dem der ikke fatter tysk
www.world.altavista.com

TDC decided to concentrate for the text groups in news.tele.dk. That means,
the groups of files have low priority. Thus, if news.tele.dk is by reader
and reader load over-loaded, and come in-end to articles come too slowly,
must the admission somewhat limited. Highest load effected via binary files
suck, both more dk.binaer * and alt.binariez *. The largest load is in the
evening Di-cDo, and afternoon until evening like that and Mo. To achieve
during this time will either more dk.binaer or are not readable *, in order
the hochste fulfilment that non-binary grueppen. These points in time of the
delimitation are approximately late afternoon and evening to 23 o'clock
Di-cDo, noon to 23 o'clock Mo, and afternoon to 23 o'clock like that. All
temporary limited binary groups are continuous readable by 193.162.153.117.
Posting for customers is also permitted. The reading of 193.162.153.117
reduces the load in such a way of news.tele.dk and could the delimitation
possibly be reduced. We introduce short one to brand-new only text more
swerver for business customers. twice Friday has 193,162,153,117 afternoon
of scrap iron hardware problems. Later today bisschl a down time is geplannt
to solve over such problems definitely for few stundli or so. Unfortunately
siemlich different old articles are partly missed, but for Saturday tomorrow
everything is hopefully again correct -- i ' lifted ' even koi ' new
irregularities discovered. Please you -- as far as possible -- use
193,162,153,117 for new-read and newspostin ', and such further delimitation
of news.tele.dk do not become so noticeable. Unfortunately it gives at all
NO guarantie for 193.162.153.117. I drive ' this that technician goons can
build our highly-qualified calmly enormous and drink stress-free beer.
Otherwise are i ' nix. With few assistance, you Kvindeservice

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 12-02-01 17:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>build our highly-qualified calmly enormous and drink stress-free beer.
>Otherwise are i ' nix. With few assistance, you Kvindeservice

Was you medforfatter på "The Julekalender" Bjarke ?

Hilsen
------------------
Ove Kjeldgaard

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 12-02-01 18:07

"Ove Kjeldgaard" <ok@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Was you medforfatter på "The Julekalender" Bjarke ?

.... dans en lille støvledans - klap your lår...osv.....

mvh
Bjørn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-02-01 19:11

> Was you medforfatter på "The Julekalender" Bjarke ?

Nej, men det var heller ikke mig der var medforfatter til oversættelsen,,,

Det er jo klart nok,, at altavistas oversætter ikke fatter alle ord,, og
derfor for man flere ord der ikke er oversat,, eller er oversat korrekt.

Fra : John Hinge

Dato : 12-02-01 17:51

Bjarke Hansen wrote:

> Lige en hurtig oversættelse... Til dem der ikke fatter tysk
> www.world.altavista.com

<snip 'oversættelse'>
Jeg synes faktisk Barry's tyske var nemmere at forstå.. ret skræmmende

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 12-02-01 21:24

Jeg fandt aldrig ud af om jeg kan finde gruppen igen hos TDC
eller ej

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-01 03:07

Mon, 12 Feb 2001 21:23:42 +0100, skrev Jesper L Hansen
<lismoes@mail.dk>:

>Jeg fandt aldrig ud af om jeg kan finde gruppen igen hos TDC
>eller ej

Du skal bruge 193.162.153.117 som newsserver, TeleDanmarks testserver,
indtil de får den nye server op.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 13-02-01 10:31

On Tue, 13 Feb 2001 03:07:02 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Du skal bruge 193.162.153.117 som newsserver, TeleDanmarks testserver,
>indtil de får den nye server op.

Ok - så fandt også jeg ud af det. Tak

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen