Dawid Bowie "Heathen" special søges
Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-06-02 11:19

Heathen skulle være udkommet i et begrænset oplag
med ekstra materiale.

Kan den købes endnu, og hvor?

Ole Thomsen

Fra : Jakob Schmidt

Dato : 24-06-02 12:05

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> writes:

> Heathen skulle være udkommet i et begrænset oplag
> med ekstra materiale.
>
> Kan den købes endnu, og hvor?

Jeg købte en i Badstue Rock i Århus for en uge siden. Prøv.

--
Jakob

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-06-02 12:43

On Mon, 24 Jun 2002 12:19:08 +0200, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk>
wrote:

>Heathen skulle være udkommet i et begrænset oplag
>med ekstra materiale.
>
>Kan den købes endnu, og hvor?
>
>Ole Thomsen

Den udkom i 8000 eksemplarer i Dk.
Du kan stadig få den her:
http://www.cdskiven.dk/

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 24-06-02 13:33

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote

> Den udkom i 8000 eksemplarer i Dk.
> Du kan stadig få den her:
> http://www.cdskiven.dk/

Tak, er bestilt.

Ole Thomsen

Fra : Peppe

Dato : 24-06-02 22:54

Således berettede Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk>

> Den udkom i 8000 eksemplarer i Dk.
> Du kan stadig få den her:
> http://www.cdskiven.dk/

Let undren.

cdskiven lister bonus disken som

13. A Better Future (Air remix)(Bonus)
14. Sunday (Moby remix)(Bonus)
15. Panic In Detroit (Alternative Take)(Bonus)
16. Track From The Toy Sessions ( The Lost Album)(Bonus)

mens min hollandske udgave siger

13. Sunday (Moby remix)(Bonus)
14. A Better Future (remix by Air)(Bonus)
15. Conversation Piece (written 1969, recorded 1970, re-recorded 2002)
15. Panic In Detroit (outtake from a 1979 recording)(Bonus)

Passer cdskivens liste? Og er "Track From The Toy Sessions" værd at gå efter?

--
"Before you criticize someone, walk
Preben "Peppe" Guldberg __/-\__ a mile in his shoes. That way, if

Fra : Peter G.

Dato : 25-06-02 00:54

In article <slrnahebib.krj.c928400@toy.guldberg.net.invalid>, Peppe
<c928400@student.dtu.dk> wrote...
> [...]
> 15. Conversation Piece (written 1969, recorded 1970, re-recorded 2002)
> 15. Panic In Detroit (outtake from a 1979 recording)(Bonus)

Conversation Piece er det samme nummer som skulle have været med på Toy
SVJV. Under alle omstændigheder findes der kun den ene begrænsede udgave
af Heathen.

NP: Matthew Good Band - Born To Kill (Lo-Fi Version)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Fra : Kim Petersen

Dato : 26-06-02 17:14

> [...]
> 15. Panic In Detroit (outtake from a 1979 recording)(Bonus)
>
> Passer cdskivens liste? Og er "Track From The Toy Sessions" værd at gå

CD-Skiven's internetside blander det vist lidt sammen. Min Heathen, indkøbt
netop hos CD-Skiven, siger det samme som din hollandske udgave.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-06-02 16:53

wrote:

>Kan den købes endnu, og hvor?

Og jeg var så heldig at få den i noget så kommercielt som Stereo
Studio i Esbjerg. Og jeg glæder mig helt vildt til d. 5! Kæler dagligt
for min billet

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 24-06-02 18:02

On Mon, 24 Jun 2002 17:52:51 +0200, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Og jeg var så heldig at få den i noget så kommercielt som Stereo
>Studio i Esbjerg. Og jeg glæder mig helt vildt til d. 5! Kæler dagligt
>for min billet

Ja det bliver stort))

Morten
morten@bowman.dk